آبکاری کروم در منزل

فانتاکروم چیست؟
آبکاری کروم در منزل : اگر بخواهیم درباره مقوله فانتاکروم توضیح دهیم باید این گونه بیان کنیم که یک روش مدرن و نوین در سیستم آبکاری است که با ارائه تکنیک های منحصر به فرد پوششی خود بر روی سطوح تمامی اجسام، جایگزین بسیار مناسب و ایده آل برای پوشش های کروم سنتی و قدیمی به حساب می آید. این سیستم بر اساس جدیدترین و پیشرفته ترین متدهای آبکاری و تکمیل سطوح طراحی شده است لذا این امر موجب گشته تا به عنوان منحصر به فرد ترین سیستم پوششی در دینا معرفی شود که طرفداران بی شماری را به سمت خود جذب نماید.

آبکاری کروم در منزل : به این علت که کار کردن با دستگاه فانتاکروم بسیار ساده است شما اگر یک دستگاه فانتاکروم در منزل داشته باشید می تواند آبکاری کروم سخت را به راحتی در خانه انجام دهید
از آنجایی که روش های آبکاری و پوششی سنتی، دارای محدودیت های زیادی هستند لذا سیستم آبکاری فانتاکروم با سرعت عمل بالا و روش های پوششی به صرفه و بسیار زیبای خود توانست به عنوان بهترین و محبوب ترین سیستم آبکاری دنیا، جایگاه ویژه ای در میان طرفداران خود پیدا کند.
بهترین مزیت های استفاده از فانتاکروم چیست؟
همانطور که گفته شد فانتاکروم یکی از روش های آبکاری نوین است که فرایند خود را به صورت پاششی انجام می دهد. این فناوری برای اولین بار در کشور ایتالیا طراحی و تولید، سپس به سراسر دنیا عرضه شده است. به طوری که می توان گفت در حال حاضر کمتر کشوری وجود دارد که این روش مدرن در زیبا سازی و پوشش سطوح اجسام مختلف خود استفاده نمی کند. اگر بخواهیم بهترین مزیت های استفاده از فانتاکروم را بیان کنیم لازم است به تمامی موارد زیر اشاره نماییم.
یکی از مهم ترین و بهترین مزیت های این روش، سهولت و تسریع در انجام کار در هر مکانی حتی آبکاری کروم در منزل می باشد. به طوری که تنها با داشتن یک اپراتور و آموزش چند ساعته به صورت عملی و تخصصی، می توان در کمترین زمان ممکن عمل آبکاری را به بهترین شکل خود انجام داد.
توانایی انجام آبکاری و پوشش سطوح بر روی تمامی اجسام از دیگر قابلیت ها و مزیت های ارزشمند این سیستم به حساب می آید. چوب، پلی استر، سرامیک، کاشی، موزائیک، کامپوزیت، آلومینیوم، پلاستیک، شیشه و… از جمله مواردی هستند که می توان روش آبکاری و زیبا سازی فانتاکروم را بر روی آن ها پیاده نمود

  • ۰
  • ۰

مشاور املاک برای اینکه موفق عمل کند و به بهترین و بیشترین درآمد برسد بهتر است در روش خرید و فروش املاک خود یه تغییراتی ایجاد کند. دیگه مثل گذشته نیست که املاک را در روزنامه آگهی کرده و منتظر ماند تا مشتریان برای خرید یا اجاره  ملک تماس بگیرند. امروزه همه کسب و کارها به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می شوند. بعضی مشاورین املاک همچنان به صورت سنتی و قدیمی کار خود را ادامه می دهند ولی باید بدانند امروزه دیگه مشتریان دنبال روش های سنتی و قدیمی نمی روند و بیشتر کارهای خود را آنلاین انجام می‌دهند و دیگر حوصله گشتن خانه از این املاک به املاک دیگر را ندارند.

 در گذشته برای فروش سریع یه ملک در نیازمندی‌های روزنامه همشهری آگهی ملک را ثبت می کردند که آگهی‌ ‌فردای آن روز انتشار پیدا می کرد. اما الان دیگه مثل گذشته، روزنامه ها تنها رسانه قوی برای آگهی فروش یا اجاره ملک نیست. با گسترش اینترنت مارکتینگ و شبکه‌های مجازی، برای دسترسی به مشتریان می‌توانید فایل ملک خود را به‌صورت رایگان در سایت‌های مرتبط با املاک منتشر کنید. حتی می‌توانید تصاویر و فیلم فایل‌ها را هم برای مشتریان خود قرار دهید. می‌توانید آگهی‌هایی بنویسید که تکراری و کلیشه‌ای نباشد و بسیار متفاوت و جذاب‌تر از آگهی‌های دیگر باشد و به تماس‌های بیشتر منجر شود. با این کار به هدف خود که رسیدن به مشتریان هدف بیشتر است میرسید. 

انواع تبلیغات اینترنتی مسکن

1. تبلیغات گوگل: تبلیغات گوگل به تبلیغاتی گفته می شود که شما به گوگل یا دیگر موتورهای جست‌و‌جو برای تبلیغ محتوایتان در صفحه نتایج موتور جستجو با کلمات کلیدی مرتبطی، هزینه‌ای پرداخت می‌کنید به ازای هر کلیک در کیفیت امتیازی که تبلیغات‌تان کسب کرده به دست می‌آید که این کیفیت امتیاز تبلیغات با ارزیابی ارتباط صفحه‌تان به کلمه کلیدی، تجربه کاربری و نرخ کلیک هم محاسبه می‌شود. این به این معنی ا‌ست که بعضی از سازمان‌ها چون دارای بودجه بیشتری برای تبلیغات هستند، برای هر کلمه ی کلیدی‌ای که می‌خواهند رتبه بالا به دست آورند. محتوای آن‌ها حتما باید سرگرم‌کننده باشد. که یکی از مشهورترین و موثرترین انواع بازاریابی تبلیغات گوگل است.

2. تبلیغات در شبکه های اجتماعی: بیشتر افراد از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، از آنجایی که شبکه‌های اجتماعی همه تلاش می کنند تا از مخاطبین‌شان تا حد ممکن کسب‌ درآمد کنند، بازدید طبیعی در همه زمان‌ها کم است. سریعترین و موثرترین راه برای دست‌یابی به مخاطبی که زمانش را بیشتر صرف شما کند، استفاده از تبلیغات شبکه‌های اجتماعی است. در فضای تبلیغات پولی شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ‌کنندگان فرصت بیشتری برای بهبود کسب و کار خودشان دارند. کسب و کار ها با تعیین هدف خود و نوع تبلیغات می توانند کار خود را شروع کنند و به بیشترین مخاطبان هدف دست پیدا کنند.

3. فیسبوک: کابران زیادی هستند که وقت خود را در فیسبوک می گذرانند این برنامه دارای بیشترین و متعامل ترین کاربران نسبت به دیگر رسانه اجتماعی می باشد. و برای نظارت موثر بر کاربران بهترین ابزارها برای هدف خودشان و مقرون به صرفه ترین تبلیغات را برای تبلیغ کنندگان به وجود آورده اند. بعد از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی اولین گام شما، انتخاب هدف کمپین است تا با توجه به آن بهترسن رسانه را انتخاب کنید.

4. لینکدین: لینکدین نسبت به فیسبوک بازدید کمتری دارد ولی کاربران فعال در آن زیاد است چون افراد حرفه‌ای معمولا اطلاعات حرفه خودشان را آپدیت می‌کنند و دنبال تولید محتوایی در مورد کسب و کارشان در این رسانه ها هستند، لینکدین می تواند بهترین شبکه‌ی اجتماعی برای مشتریان کسب و کار صنعتی باشد. هزینه‌ها در این رسانه نسبت به فیسبوک بالاتر است اما بیشتر مواقع سودی که از تبلیغات در این رسانه به دست می آید می تواند نسبت به هزینه آن بیشتر باشد.

5. اینستاگرام: اینستاگرام کاربران فعال زیادی دارد بیشتر آن ها بین 18 تا 29 سال سن دارند، این رسانه جزو بهترین ها است برای جلب توجه افراد دهه‌شصتی و دهه هفتادی و دهه‌هشتادی. فیسبوک مالک اینستاگرام است ولی در اینستاگرام کاربران و تعاملات بسیار بیشتر است.

6. توییتر: جدیدا توییتر بیشترین کاربران فعالش را از دست داده است، اما هنوز تعدادی کاربر روزانه ی فعال دارد که بیشتر آنها خارج از ایالت متحده آمریکا زندگی می کنند. اگر کسب و کاری بخواهد بازدید بین المللی خودش را توسعه دهد به خصوص در آسیا، اروپا، و جنوب، آمریکا، تبلیغات توییتری بهترین راه برای موفقیت او است.

7. تبلیغات همسان: در این نوع تبلیغات از فرمت‌های بنر و یا تبلیغات متنی استفاده نمی‌شود و تلاش می‌کنند تا اعتماد کاربر را با ارائه راه‌حل‌هایی برای مشکلات آنها بدست آورند. ابزارهای مختلفی برای تبلیغات همسان وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد اما بهترین روش ایجاد وبلاگ است. در وبلاگ خود می توانید در مورد موضوعات مربوط به کسب و کار و محصولاتتان صحبت کنید، اما نباید محتوای تبلیغی جهت تشویق به خرید و سفارش ارائه دهید بلکه فقط موارد مفید و جالب برای کاربران را تولید و منتشر کنید.

8. تبلیغات بنری: یکی از معمول‌ترین نوع تبلیغات اینترنتی، تبلیغات بنری است. سیستم های تبلیغاتی زیادی هستند که در زمینه تبلیغات بنری فعالیت می‌کنند و با عضویت در این سایت‌ها و ثبت بنر و آدرس سایت‌تان می‌توانید شروع به تبلیغات بنری در سایت‌های همکار پربازدی این سایت‌ها نمایید. هزینه تبلیغات بنری معمولا به صورت کلیکی مصاحبه می شود.

9. ایمیل مارکتینگ: این نوع تبلیغات اینترنتی به زمان ایجاد سرویس ایمیل برمی‌گردد، اما در حال حاضر سیستم‌های اختصاصی بازاریابی آنلاین پیشرفت و تغییرات زیادی داشته‌اند. کمپین‌های تبلیغات ایمیلی با کمک ابزارهای ایمیل مارکتینگ خودکارسازی شده‌اند، امروزه با کمک یک سیستم جامع ایمیل مارکتینگ می‌توانید به اهداف تجاری بسیار سودآور رسید. و با استفاده از این روش می توان مشتری های قدیم خود را نگه داشت چون این موضوع از همه چیز مهم تر است.

10. تبلیغات ویدئویی: تولید محتوای ویدئویی می تواند یک منبع سرگرم کننده برای کاربران باشد. استفاده از ویدیو به عنوان یک روش تبلیغاتی ایده ای فوق‌العاده است. یوتیوب بزرگترین پایگاه ویدیویی جهان است که امکان نمایش تبلیغات ویدیویی در ابتدای ویدیوها را به شما می‌دهد. همچنین با ایجاد کانال در یوتیوب می‌توانید به بهبود SEO سایت‌تان نیز کمک کنید. علاوه بر این با به اشتراک‌گذاری ویدیو در یوتیوب و آپارات و دیگر سایت‌های اشتراک ویدیو می‌توانید بیشترین کاربر را به سمت سایت خود جذب کنید.

نظرات (۱)

خیلی از تبلیغاتو میشد بزارین ولی نزاشتین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی