آبکاری کروم در منزل

فانتاکروم چیست؟
آبکاری کروم در منزل : اگر بخواهیم درباره مقوله فانتاکروم توضیح دهیم باید این گونه بیان کنیم که یک روش مدرن و نوین در سیستم آبکاری است که با ارائه تکنیک های منحصر به فرد پوششی خود بر روی سطوح تمامی اجسام، جایگزین بسیار مناسب و ایده آل برای پوشش های کروم سنتی و قدیمی به حساب می آید. این سیستم بر اساس جدیدترین و پیشرفته ترین متدهای آبکاری و تکمیل سطوح طراحی شده است لذا این امر موجب گشته تا به عنوان منحصر به فرد ترین سیستم پوششی در دینا معرفی شود که طرفداران بی شماری را به سمت خود جذب نماید.

آبکاری کروم در منزل : به این علت که کار کردن با دستگاه فانتاکروم بسیار ساده است شما اگر یک دستگاه فانتاکروم در منزل داشته باشید می تواند آبکاری کروم سخت را به راحتی در خانه انجام دهید
از آنجایی که روش های آبکاری و پوششی سنتی، دارای محدودیت های زیادی هستند لذا سیستم آبکاری فانتاکروم با سرعت عمل بالا و روش های پوششی به صرفه و بسیار زیبای خود توانست به عنوان بهترین و محبوب ترین سیستم آبکاری دنیا، جایگاه ویژه ای در میان طرفداران خود پیدا کند.
بهترین مزیت های استفاده از فانتاکروم چیست؟
همانطور که گفته شد فانتاکروم یکی از روش های آبکاری نوین است که فرایند خود را به صورت پاششی انجام می دهد. این فناوری برای اولین بار در کشور ایتالیا طراحی و تولید، سپس به سراسر دنیا عرضه شده است. به طوری که می توان گفت در حال حاضر کمتر کشوری وجود دارد که این روش مدرن در زیبا سازی و پوشش سطوح اجسام مختلف خود استفاده نمی کند. اگر بخواهیم بهترین مزیت های استفاده از فانتاکروم را بیان کنیم لازم است به تمامی موارد زیر اشاره نماییم.
یکی از مهم ترین و بهترین مزیت های این روش، سهولت و تسریع در انجام کار در هر مکانی حتی آبکاری کروم در منزل می باشد. به طوری که تنها با داشتن یک اپراتور و آموزش چند ساعته به صورت عملی و تخصصی، می توان در کمترین زمان ممکن عمل آبکاری را به بهترین شکل خود انجام داد.
توانایی انجام آبکاری و پوشش سطوح بر روی تمامی اجسام از دیگر قابلیت ها و مزیت های ارزشمند این سیستم به حساب می آید. چوب، پلی استر، سرامیک، کاشی، موزائیک، کامپوزیت، آلومینیوم، پلاستیک، شیشه و… از جمله مواردی هستند که می توان روش آبکاری و زیبا سازی فانتاکروم را بر روی آن ها پیاده نمود

  • ۰
  • ۰

امروزه بازاریابی دیجیتال یکی از مهمترین شاخه‌های بازاریابی در جهان است که اهمیت بسیاری نیز دارد، و یکی از تاثیرگذارترین کارها برای موفقیت در آن، تبلیغات اینترنتی موثر و هدفمند است. در این بخش همراه ما باشید تا کمی با اصطلاحات رایج تبلیغات آنلاین آشنا شوید: 

 

  • بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing)

منظور استفاده از رسانه‌های دیجیتالی مانند اینترنت، موبایل و ... است که در مسیرِ بازاریابی سبب افزایش تعداد مشتریان یک برند میشود. در حال حاضر بازاریابی دیجیتال یکی از هدفمندترین روشهای بازاریابی موجود در جهان است زیرا شما می‌توانید مخاطبان خود را با دقت بالایی مورد هدف قرار دهید. 

ایمیل مارکتینگ با هدف معرفی و تبلیغ برند شما با ارسال و به اشتراک گذاشتن خدمات و خبرنامه تان به مشتریانتان صورت میگیرد.

در sms مارکتینگ از طریق ارسال پیامک برای مشتریان قدیمی و جدید به معرفی محصولات و خدمات خود میپردازید. در این خصوص میتوانید به سایت های و نمایندگی های پنل پیامکی مراجعه کنید.

منظور استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ برند است که می‌تواند به شکل پولی در این شبکه‌ها یا ایجاد یک صفحه در این شبکه‌‎ها باشد.

  • پرداخت به ازای هر کلیک (Pay Per Click - PPC)

در تبلیغات کلیکی شما به ازای هر کلیک که روی تبلیغتان میشود، هزینه پرداخت میکنید.

به کمک تبلیغات گوگل که پرطرفدارترین موتور جستجو در دینا میباشد، می‌توانید به افزایش فروش دست یابید.

  • بازاریابی مجدد (Remarketing)

نوعی از تبلیغات پولی (یا همان PPC) است که به بازاریاب امکان می‌دهد تا کسانی را هدف قرار دهد که قبلاً از وب‌سایت دیدن کرده‌اند، بدین صورت که شما دوباره از آنها دعوت میکنید که سایت را ببینند و بدین شکل میتوانید محصولات خود را در معرض مشاهده آنها قرار دهید. 

  • نرخ کلیک (Click Through Rate - CTR)

منظور تعداد کاربرانی است که روی یک تبلیغ یا لینک از شما کلیک می‌کنند که میتواند صفحات وب‌سایت، ایمیل، پست‌های اجتماعی و ... باشند.

  • ترافیک طبیعی (Organic Traffic)

منظور آن دسته از کاربران اینترنت هستند که با استفاده از روش‌های طبیعی ( بدون تبلیغات پولی)  به وب‌سایت شما هدایت شده‌ و به بازدید از وب‌سایت میپردازند. این ترافیک می‌تواند از طریق قرار گرفتن در لیست‌های مختلف، رتبه شما در موتورهای جستجو و گرفتن لینک از صفحات اجتماعی و ... باشد.

  •  ترافیک پولی (Paid Traffic)

منظور آن دسته از کاربران اینترنت هستند که از طریق تبلیغات شما در موتورهای جستجوگر، شبکه‌های اجتماعی، سایر سایت‌ها و ... به وب‌سایت هدایت شده‌اند. 

  • بازگشت سرمایه (Return on Investment - ROI)

بازگشت سرمایه. همان چیزی است که هر تجاری دوست دارد شاهد آن باشد. اگر شما 200 هزار تومان تبلیغ کرده اید، بازگشت سرمایه مقدار پولی است که علاوه بر هزینه، به عنوان سود به شما باز میگردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی