آبکاری کروم در منزل

فانتاکروم چیست؟
آبکاری کروم در منزل : اگر بخواهیم درباره مقوله فانتاکروم توضیح دهیم باید این گونه بیان کنیم که یک روش مدرن و نوین در سیستم آبکاری است که با ارائه تکنیک های منحصر به فرد پوششی خود بر روی سطوح تمامی اجسام، جایگزین بسیار مناسب و ایده آل برای پوشش های کروم سنتی و قدیمی به حساب می آید. این سیستم بر اساس جدیدترین و پیشرفته ترین متدهای آبکاری و تکمیل سطوح طراحی شده است لذا این امر موجب گشته تا به عنوان منحصر به فرد ترین سیستم پوششی در دینا معرفی شود که طرفداران بی شماری را به سمت خود جذب نماید.

آبکاری کروم در منزل : به این علت که کار کردن با دستگاه فانتاکروم بسیار ساده است شما اگر یک دستگاه فانتاکروم در منزل داشته باشید می تواند آبکاری کروم سخت را به راحتی در خانه انجام دهید
از آنجایی که روش های آبکاری و پوششی سنتی، دارای محدودیت های زیادی هستند لذا سیستم آبکاری فانتاکروم با سرعت عمل بالا و روش های پوششی به صرفه و بسیار زیبای خود توانست به عنوان بهترین و محبوب ترین سیستم آبکاری دنیا، جایگاه ویژه ای در میان طرفداران خود پیدا کند.
بهترین مزیت های استفاده از فانتاکروم چیست؟
همانطور که گفته شد فانتاکروم یکی از روش های آبکاری نوین است که فرایند خود را به صورت پاششی انجام می دهد. این فناوری برای اولین بار در کشور ایتالیا طراحی و تولید، سپس به سراسر دنیا عرضه شده است. به طوری که می توان گفت در حال حاضر کمتر کشوری وجود دارد که این روش مدرن در زیبا سازی و پوشش سطوح اجسام مختلف خود استفاده نمی کند. اگر بخواهیم بهترین مزیت های استفاده از فانتاکروم را بیان کنیم لازم است به تمامی موارد زیر اشاره نماییم.
یکی از مهم ترین و بهترین مزیت های این روش، سهولت و تسریع در انجام کار در هر مکانی حتی آبکاری کروم در منزل می باشد. به طوری که تنها با داشتن یک اپراتور و آموزش چند ساعته به صورت عملی و تخصصی، می توان در کمترین زمان ممکن عمل آبکاری را به بهترین شکل خود انجام داد.
توانایی انجام آبکاری و پوشش سطوح بر روی تمامی اجسام از دیگر قابلیت ها و مزیت های ارزشمند این سیستم به حساب می آید. چوب، پلی استر، سرامیک، کاشی، موزائیک، کامپوزیت، آلومینیوم، پلاستیک، شیشه و… از جمله مواردی هستند که می توان روش آبکاری و زیبا سازی فانتاکروم را بر روی آن ها پیاده نمود

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 دلایل استفاده از آبکاری کروم سخت :آبکاری فرایندی است برای قرار دادن پوششی از فلزات و یا غیر فلزات بر روی فلزات یا غیر فلزات دیگر برای جلوگیری از فرایند سایش، افزایش اکسیداسیون، مقاومت سطحی و… است.

آبکاری فرایندی متعلق به قرن های اخیر نمیباشد ( آبکاری به روش الکتریکی)، از این روش آبکاری ایرانیان باستان در ۲۰۰۰ سال پیش استفاده میشده. اما امروزه استفاده از آبکاری بیشتر اهمیت پیدا کرده است. به گونه ای که کاربرد آبکاری در اغلب صنایع به چشم میخورد. از جمله صنایعی که آبکاری در آنها اهمیت دارد میتوان به صنایع خودرو سازی، صنایع مخابرات، صنایع تولیدات قطعات الکترونیکی، صنایع تهویه مطبوع، صنایع ساخت در و پنجره و… اشاره داشته باشیم.

 

چرا از آبکاری کروم استفاده میکنیم؟

شاید اولین نقدی که به آبکاری انجام شود و سوال در ذهن آدم ایجاد شود این باشد که چرا بجای آبکاری کروم از فلزات روکش دار در قطعه مورد نظر استفاده نکنیم؟ و یا این فکر به ذهن بیاید که با توجه به پیشرفت روز افزون علم در مهندسی مواد چرا از آلیاژهای مناسب استفاده نشود؟

به این نکته توجه داشته باشیم که اگر بجای قوطی رب گوجه فرنگی آبکاری شده با قلع که از جنس آهن میباشد از قلع خالص استفاده میکردیم باید بابت هر کیلوگرم استفاده از قلع ۷۰ هزار تومان هزینه میکردیم. این در حالی است که آهن استفاده شده در این قوطی ها نهایتا قیمتی برابر با ۴ هزار تومان در بهای هر کیلوگرم دارد. از طرفی دیگر درصد فراوانی آهن در کره زمین ۳۲٫۱ درصد میباشد و درصد فراوانی قلع به همراه ۹۰ عنصر دیگر که جز عناصر با فراوانی کم بر روی زمین میباشد روی هم رفته ۱٫۲ درصد است.

پس آبکاری به ما کمک کرده تا بتوانیم هم از خواص قلع استفاده کنیم و هم با توجه به درصد فراوانی آن به بهترین شکل از آن بهره جوییم.

 

دلایل استفاده از آبکاری کروم سخت

 

اهمیت استفاده از آبکاری

اما سوالی دیگر که پیش آمد با این عنوان که چرا آلیاژ به عنوان مثال آهن و قلع در ساخت قوطی های کنسرو مواد غذایی به جای روش آبکاری استفاده نکنیم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که همیشه به این موضوع بایست توجه داشت که ساخت آلیاژ  نیاز به ذوب کردن فلزات داراد و تامین انرژی برای این کار بسیار هزینه بر است و تولید آلیاژ فرایندی پر هزینه است. از نگاهی دیگر آبکاری هزینه ای بسیار پایین تر و مراحل بسیار راحت تری نسبت به ساخت آلیاژ دارد از این رو در این موارد استفاده از  آبکاری بهتر و کم هزینه تر است.

پس از مورد اهمیت ترین دلایل استفاده از آبکاری مخارج کم استفاده از آن است ولی از جهات دیگر  ساخت آلیاژ به این نحوه نیست که وقتی فلزات با هم محلول شوند فلز آلیاژ دارای جز به جز خواص فلزات استفاده شده است .  به طور مثال در ترکیب دو فلز قلع و مس با یکدیگر که تشکیل مفرغ را انجام میدهند. آلیاژ مفرغ به وجود آمده سخت تر از دو فلز سازنده است پس از این رو آلیاژ محدودیت هایی برای ما درست  کرده است که در آخر ما را به سمت آبکاری برای بهره برداری از خواص هر فلز مورد استفاده قرار میدهد.

 

دلایل استفاده از آبکاری کروم سخت

دلایل استفاده از آبکاری

زیبا کاری

یکی از کاربردهای اساسی آبکاری در زیبا سازی سطح فلزات میباشد. به علت نرم بودن فلزات گران بهایی مانند طلا از آن نمیتوان در بخش های مقاومتی سازه ها استفاده کرد برای لوکس سازی و زیبا کاری از آبکاری طلا بر این قسمت ها استفاده میکنند. همچنین در ساخت و تزیین ساعت به وفور از این فرایند برای زیبا سازی استفاده میشود.

از نمونه زیبا سازی توسط آبکاری به آبکاری در طراحی بدنه خودرو ها میتوان اشاره کرد. اگر چه استفاده از کروم در بدنه ماشین به علت استفاده از خواص ضد سایشی این ماده میباشد ولی امروزه پوشش کروم از جاذبه دیداری بین طرفداران خودرو برخوردار است و از این رو درخواست مشتریان برای این پوشش بر روی خودرو خود به جهت زیبایی میباشد. از جمله اقداماتی دیگر که در صنعت خودرو برای طراحی ماشین های لوکس و سفارشی میشود، آبکاری بدنه ماشین با طلا است

 

دلایل استفاده از آبکاری کروم سخت

جلوگیری از خوردگی شیمیایی

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از آبکاری جلوگیری از خوردگی شیمیایی مواد است. از این رو به دو صورت این کار انجام میشود.  یکی به این صورت که فلز مادر توسط فلزی که مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد پوشش داده میشود و در روش دیگر فلز مادر با فلزی که خاصیت خوردگی بیشتری نسبت به فلز مادر دارد پوشش داده میشود.

در روش اول استفاده از فلزاتی با خاصیت خوردگی پایین به عنوان روکش است مثل روکش کردن عاشق آهنی با نقره.

در روش دوم که رایج ترین مثال آن آهن سفید( آهن گالوانیزه) میباشد، فولاد با لایه ای از روی که خاصیت خوردگی بیشتری نسبت به فولاد دارد پوشش داده میشود تا در مواجهه با محیط خوردگی فلز روی به جای فولاد خورده شود.

 

دلایل استفاده از آبکاری کروم سخت

 

برای افزایش مقاومت سطحی

فلزاتی که از مقاومت سطحی کمی برخوردارند چه از جهت ضربه و چه از باب مقاومت سایشی با روکشی از فلز مقاوم محافظت میشوند که از مثال کروم در حفاظت سایشی در روکش بدنه ماشین میتوان نام برد. در مثالی دیگر از آندایز سخت به روی سازه های سبک آلومینیومی در ساخت صنایع هواپیمایی و موشکی می توان نام برد تا مقاومت سطح این ماده را افزایش دهد.

افزایش مقاومت حرارتی

در آبکاری فقط از مواد فلزی استفاده نمیشود. امروزه کارکردن در محیط هایی که درجه حرارت بالایی دارند باعث شده که استفاده از فلزات برای ساخت ابزار آلات عملا غیر ممکن شود. از این رو مقاومت بالای سرامیک در برابر گرما باعث شده که این دیده به ذهن گام بگذارد که از پوشش سرامیک بر روی ابزار آلات و قطعات فلزی استفاده کنیم. از این رو آبکاری سرامیک برروی فلزات بسیاز حائز اهمیت شده است.

 

دلایل استفاده از آبکاری کروم سخت

 

 

افزایش رسانایی الکتریکی

امروزه جهان تکنولوژی و سرعت پردازش اطلاعات افزایش یافته که در طراحی قطعات الکتریکی نمیتوان حتی از مس که رسانایی بالایی دارد، استفاده کرد. در واقع برای بهبود پردازش سیستم و کاهش حرارت های مقاومتی در پردازنده ها باید از موادی با رسانایی بالاتر و مقاومت کمتری استفاده کرد از این رو در این صنعت امروزه از آبکاری طلا، نقره و پلاتین بر روی قطعات فولادی برای افزایش رسانایی الکتریکی استفاده میکنند.

پنج مورد بیان شده در بالا مهم ترین دلایل استفاده از آبکاری میباشد. استفاده ما از آبکاری میتواند به منظور استفاده از هر خصاصیت مورد نیاز ما از یک ماده در کارمان باشد که بخواهیم به وسیله ی آن نقص ماده مادر استفاده شده را پوشش بدهیم.

دلایل استفاده از آبکاری کروم سخت

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

انواع مختلفی ریمل در بازار وجود دارد اما افراد کمی هستند که تکنیک های انتخاب ریمل و استفاده از آن را به خوبی بلد باشند باید بدانید که انتخاب ریمل بستگی به نوع چشم و مژه هایتان دارد و باید هنگام خرید، ریمل مناسب خودتان را انتخاب کنید. ریمل زدن در زیبایی چشم ها بیشترین تاثیر را دارد البته اگر نحوه ریمل زدن چشم ها را بدانید چون ریمل می‌تواند آرایش چشم‌ ها را تکمیل کند و آن را زیباتر جلوه دهد. درواقع یکی از بهترین نوع لوازم آرایشی است چون می‌تواند به راحتی چهره را عوض کند. حتی اگر هیچ چیزی به پوستتان نزده باشید اما ریمل بزنید و از یک رژ لب کمرنگ استفاده کنید صورت‌تان از بی‌حالی درمی‌آید.

نحوه ریمل زدن چشم ها

در ابتدا باید یک سری مراحل را طی کنید تا چشم ها آماده ریمل زدن شوند:

  1. در ابتدا باید یک ریمل خوب و با کیفیتی را که برای چشمانتان مناسب باشد را تهیه کنید چون تنوع در دنیای لوازم ارایشی به خصوص در انواع ریمل‌ و کاربرد آن بسیار زیاد است پس بهتر است با حوصله تمام ریمل‌ها را بررسی کرده و ببینید و مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید.
  2. ریمل‌ها رنگ‌های متفاوتی دارند که هر رنگ ممکن است برای یک سبک چهره مناسب تر باشد. درست است که رنگ مشکی بین تمام رنگ‌ها محبوبیت بیشتری دارد آن هم به این دلیل است که چشم ها را درشت‌تر و بازتر نشان می‌دهد و باعث زیبایی چشم ها می شود ولی خوب می توانید رنگ های دیگر ریمل را هم امتحان کنید رنگ های تیره تر مانند آبی، سرمه ای یا سربی که نقطه مقابل سبز و آبی هستند هم گزینه مناسبی هستند.
  3. قبل از خرید ریمل به این موضوع فکر کنید که می خواهید ریمل شما چه خصوصیاتی داشته باشد، مژه‌هایتان را بلندتر نشان دهد یا پرپشت‌تر. ویژگی‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با توجه به نیاز ریمل مناسب را انتخاب کنیم.
  4. یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که باید یک ریمل خوب داشته باشد ضد آب بودن و دوام بالای آن است. اینطور ریمل ها در تمام مدت روز مثل اول باقی می مانند البته پاک کردن این مدل ریمل هم کار بسیار پر زحمتی است.
  5. قبل از آرایش چشم ها ابتدا آن ها را به خوبی تمیز کنید چربی، گرد و خاک و باقی مانده ارایش قبلی میتواند آرایش جدیدتان را خراب کند بعد از اینکه چشمانتان را به خوبی تمیز کردید، از یک مرطوب کننده و یا تونر دور چشم استفاده کنید تا رطوبت چشمانتان تامین شود. اگر بخواهید می توانید از سایه چشم هم استفاده کنید حتما قبل از زدن سایه می توانید از یک پرایمر آرایشی استفاده کنید. پرایمر آرایشی باعث می‌شود ماندگاری سایه افزایش پیدا کرده و پاک یا پخش نشود. پس بعد از زدن مرطوب کننده یا تونر، حتما روی پوست اطراف چشمانتان پرایمر بزنید.
  6. بعد از زدن سایه می توانید پشت پلکتان خط چشم بکشید. اینکه خط چشم که بلند باشد یا کوتاه، و ضخیم باشد یا نازک، کاملا بستگی به مدل چشم و سبک آرایشیتان که انتخاب کرده‌اید دارد.

بعد از طی کردن این مراحل به نحوه ریمل زدن چشم ها میرسیم:

  • قابتدا مژه‌هایتان را با استفاده از یک فرمژه، فر کنید و مراقب باشید مژه‌هایتان نشکنند یا قطع نشوند به آرامی فرمژه را در انتهایی‌ترین قسمت مژه و نزدیل به پلک قرار داده و آن را ببندید و چند ثانیه صبر کنید.
  • برس ریمل را درون بدنه آن با حرکات چرخشی به خوبی به مواد آغشته کنید. بدانید که نباید به پی در پی برس را از بدنه دربیاورید و دوباره به داخل فشار دهید؛ این کار باعث جمع شدن هوا درون بدنه شده و ریمل به مرور گلوله گلوله می شود، و در نتیجه زودتر هم خشک می شود.
  • زدن ریمل را باید از قسمت ریشه آن شروع کنید. این کار باعث می‌شود قسمت پایین مژه‌ها پرتر به نظر برسند و روی قسمت بالایی مژه‌هایتان احساس سنگینی نخواهید کرد.
  • مژه‌های پلک پایینی کوتاهتر و کم‌پشت‌تر هستند به همین دلیل بهتر است روی آن ها هم ریمل بزنید. می‌توانید از یک ریمل دیگر هم استفاده کنید.بهتر است از یک برس نازکتر استفاده کنید.
  • در پایان ریمل زدن اگر مژه‌هایتان به هم چسبیده‌ بودند و یا مواد روی آنها گلوله گلوله شده بود می توانید با یک برس تمیز مژه‌هایتان را شانه کرده تا مواد به صورت یکدست روی مژه‌هایتان پخش شود.
  • اگر می خواهید مژه‌هایتان خیلی پرپشت تر به نظر برسد می توانید یک لایه دیگر هم روی آنها ریمل بزنید. اگر می خواهید مژه‌هایتان خیلی پرپشت و مشکی شوند، بهتر است دو لایه ریمل روی آنها بزنید.
  • اگر بخواهید مژه‌هایتان باز هم فرتر به نظر بیایند، می توانید بعد از خشک شدن ریمل روی مژه‌هایتان دوباره با استفاده از یک فرمژه، آنها را فر کنید. البته بدانید بعد از زدن ریمل، احتمال شکستی و قطع شدن مژه‌ها توسط فرمژه هم بیشتر است.
  • ابتدا چشمان خود را ببندید و با حرکت یکنواخت به سمت پایین، پشت مژه‌های پلک بالایی را ریمل بزنید. سپس چشمانتان را باز کنید و مژه‌ها را یک بار از سمت چپ به راست، و سپس از سمت راست به چپ ریمل بزنید. مژه‌های پلک پایینی را هم با یک حرکت زیگزاگی، یک بار از سمت چپ به راست، و سپس از سمت راست به چپ ریمل بزنید. در آخر هم ریمل اضافی را با یک دستمال یا گوش پاک‌کن پاک کنید.

علاوه بر نحوه ریمل زدن چشم ها انتخاب نوع ریمل هم مهم است خانم هایی که مژه های کوتاهی دارند می تواننداز ریمل های ژله ای و بلند کننده استفاده کنند، این نوع ریمل ها میکروفیبرهایی دارند که باعث بلندتر شدن مژه ها میشوند همچنین برس اینگونه ریمل ها موهای بسیار نازکی دارد که میتواند مژه های بسیار ریز را هم پوشش دهد. برای خانم هایی که مژه های کوتاه دارند ریمل های رنگی اصلا مناسب نیست و مژه هایشان را کوتاه تر نشان می دهد، فقط باید از ریمل های مشکی استفاده کنند. هنگام ریمل زدن باید ریمل را ابتدا به آرامی به نوک مژه ها بزنید و بعد به کل مژه ها. کسانی که مژه های بلندی دارند باید از ریمل های حجم دهنده استفاده کنند تا مژه های پر و بلندی داشته باشند بهتر است برس ریمل درشت باشد. اگر مژه هایتان بلند است میتوانید از ریمل های رنگی هم استفاده کنید.

هنگام ریمل زدن باید ریمل را از ریشه تا نوک مژه به آرامی بکشید و آنقدر تکرار کنید تا مژه ها حسابی پر شود. ریملی انتخاب کنید که به مژه هایتان حجم دهد، ریمل های حجم دهنده و پرپشت کننده کاری میکنند که مژه هایتان پر پشت و ضخیم شوند. برای جلوگیری از ریزش مژه ها از ریمل هایی استفاده کنید که ویتامین B5 و روغن انگور دارند. اگر مژه هایتان خیلی کم پشت است می توانید از خط چشم همراه ریمل استفاده کنید. خانم هایی که مژه های پرپشتی دارند هدف شان از ریمل زدن فقط مرتب کردن مژه ها است، باید برس ریمل تان درشت باشد اما موهای نازکی داشته باشد. قبل از ریمل زدن می توانید کمی پودر به مژه هایتان بزنید تا چشمان زیباتری داشته باشید.

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

تبلیغات گوگل که امروزه به آن Google ads هم گفته می شود یکی از روش های تبلیغات آنلاین است که توسط گوگل توسعه یافته و به وسیله این روش تبلیغ کنندگان با پرداخت هزینه می توانند به نمایش تبلیغات خود و معرفی خدمات، لیست محصولات و محتوای تصویری خود بپردازند. پرداخت تبلیغات گوگل یا به اندازه کلیک هایی است که انجام می شود یا در قبال تاثیر گذاری می باشد. رعایت اصول تامین محتوا و طراحی سایت هم در روش سئو و هم در استفاده از سرویس Google Ads به یک صورت است با این تفاوت که در سرویس Google Ads برای دیده شدن تبلیغات باید هزینه پرداخت شود. البته این هزینه هم یکجا از حساب کاربری شخص یا شرکت ارائه دهنده تبلیغ کم نمی شود، بلکه به ازای هر کلیک که بر روی لینک تبلیغاتی انجام می شود و منجر به باز شدن صفحه مورد نظر می شود یک مبلغ مشخص شده کم می شود. 

این سرویس به افراد این امکان را می دهد که علاوه بر رتبه ای که الگوریتم های گوگل به آنها اختصاص می دهند، بتوانند سایت خود را در صفحات ابتدایی گوگل به نمایش بگذارند. در واقع اگر سایتی در صفحه نتایج جستجوی گوگل رتبه خوبی ندارد، اما کسب و کاری قابل اطمینان دارید می توان با پرداخت هزینه در اولین صفحه نتایج جستجو سایت را به نمایش گذاشت. گسترش نفوذ اینترنت در دنیا به آنقدر افزایش یافته است که حتی مهمترین ارتباطات دنیا هم از طریق اینترنت انجام می شود. امروزه با رشد و گسترش کسب و کارهای اینترنتی تعداد زیادی در این حوزه مشغول به کار شده اند و استفاده از روشهای بازاریابی اینترنتی و تبلیغات گوگل سودآوری و رشد خوبی برای کسب و کار آن ها داشته. اما باید توجه داشته باشید که تبلیغات اینترنتی باید با رعایت کامل اصول انجام شود و قبل از آن آموزش های کاملی را دیده باشید.

نمایش تبلیغات اینترنتی بر اساس کلید واژه مرتبط با خدمات ارائه دهنده باعث دیده شدن آگهی توسط مشتریان هدف میشود. دیده شدن توسط مشتریان هدف باعث افزایش ترافیک وب سایت و مشتری تشویق برای ورود به وب سایت میشود این مورد باعث افزایش سود آوری کسب و کار هم خواهد شد.

مزایای تبلیغات گوگل

1. برای تبلیغات گوگل هزینه ای که پرداخت می شود به ازای هر کلیک می باشد و با کلید واژه های خاص سایت شخصیتان جستجو می شود که این مسئله باعث می شود که کلیک های هدفمند تری را دریافت کنید. به این صورت که هر گاه یک کاربر گوگل کلمه کلیدی مورد نظر شما را در گوگل جستجو کرده و بر روی تبلیغ شما که در صفحه اول گوگل نمایش دارد کلیک کند، متناسب با آن هزینه ای از اکانت گوگل ادز شما کسر می شود. این بدان معناست که هزینه تبلیغات به تعداد کلیک ها و بازدیدهای صورت گرفته از سایت شما می باشد. و کلیک های هدفمندی خواهید داشت.

2. محاسبه کردن نتایج تبلیغاتی یکی از مهم ترین مشکلات مدیران کسب و کار ها است. تبلیغات آفلاین مثل تبلیغات تلویزیون، رادیو ،مجلات و ... دقیقا مشخص نمی کنند که مشتریان از کدام یک از انواع تبلیغات جذب شده اند و اینکه مشخص نمی کند که کدوم تبلیغات تاثیرگذارتر بوده است و کدام هیچ تاثیری نداشته. اما تبلیغات آنلاین یا تبلیغات کلیکی گوگل ادز کاملا قابل اندازه گیری است چه از لحاظ محاسبه تعداد کلیک، چه از لحاظ میزان برگشت سود و همین موضوع تبلیغات گوگل ادز را برای همه صاجبان کسب و کار ها بسیار جذاب کرده است. 

3. صاحبان کسب و کارهایی که تازه وب سایتشان را راه اندازی کرده اند برای رتبه گرفتن به صورت طبیعی یا همان سئو باید صبر و حوصله و زمان بسیاری داشته باشند. در دنیای وب سایت ها، رقابت برای رسیدن به صفحه اول گوگل بسیار شدید است و برای اینکه فعالیت های سئو وب سایت به سر انجام قابل قبولی برسد آن وب سایت باید اعتبار خودش را کامل ثبات کرده باشد، و همین موضوع گاهی اوقات بسیاری از کسب و کار های تازه را ناامید می کتد. گوگل ادز نتایج سریع تری را برای کسب و کار ها به وجود می آورد. نکته مهم این است که ترکیب سئو و استفاده از گوگل ادز با هم بسیار تاثیرگذار است. حتی می توانید در حالی که فعالیت های سئو را انجام می دهید یک کمپین تبلیغاتی کلیکی هم راه بیندازید و می توانید تعداد زیادی کلیک جذب کنید. از با استفاده از امکانات گوگل ادز می توانید میزان تاثیر کلمات کلیدی خاص را بسنجید و آن را در سئو به کار ببرید مثلا محتوایتان را بر اساس آن تنظیم کنید. 

4. استفاده از ابزارهای مختلف پیچیدگی های خودش را دارد و بعضی ها شاید اصلا نتوانند از یک سری روش ها استفاده کنند همچنین گوگل ادز را جزئی از فعالیت های سئو به حساب می آید. ولی اینو در نظر داشته باشید که عملیات سئو عملیات پیچیده ای است که چندین فاکتور را هم زمان در بر می گیرد. معمولا برای افزایش ترافیک سایت باید یک تیم دائم بر روی تولید محتواهای متفاوت کار کنند و لینک سازی انجام بدهند. البته این پروسه بسیار خلاقانه و طولانی است و وقتی به نتیجه برسد نتیجه ای عالی خواهد داشت. ولی بعضی اوقات میدانیم که ابزاری وجود دارد که خیلی راحت و با استفاده از تبلیغات کلیکی در کمترین زمان باعث افزایش کلیک وب سایت خواهد شد این موضوع برای کسب و کار ها موضوع خیلی جذابی خواهد بود.

5. تبلیغات گوگل ادز برای کسب و کارهایی که به تازگی راه اندازی شده اند و یا به تازگی برند خود را انتخاب کرده اند بسیار موثر است چون تبلیغات کلیکی می‌تواند از طریق استفاده از کلید واژه های هدف دار مرتبط با صنعت کاری، به معرفی کسب و کار و برند کمک می کند. از این طریق افرادی که این کلید واژه ها را جستجو کنند و علاقه مند به هر آن چه شما ارائه می کنید باشند، می توانند تبلیغاتتا را مشاهده کنند.

6. یکی از مزایای مهم تبلیغات گوگل این است که افرادی که با تلفن های همراه و یا حتی لب تاب های خود سرچ می‌کنند، می‌توانند تبلیغاتی را که در نزدیکی آنها هستند را ببینند. برای این کار می‌توان از سرویس تبلیغات گوگل برای نمایش تبلیغات برای افراد مقیم در محل زندگی خود استفاده کنید که این ویژگی به بهبود سایت شما کمک خواهد کرد.

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

تولید محتوا یکی از بخش های مهم در طراحی وب سایت محسوب می شود. تولید محتوا برای وب سایت ها اهمیت زیادی دارد. یکی از بخش های مهم تولید محتوا هم نوشتن محتوای تبلیغاتی است. محتوای تبلیغاتی یکی از ابزار های مهم در تبلیغات اینترنتی است. بازاریابی محتوا به یکی از روش ها و ابزار های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است. مدیران کسب و کار ها با استفاده از فرآیند تولید محتوا و نوشتن محتوای تبلیغاتی می توان به راحتی از امکانات و فضای ایجاد شده بر روی بستر اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات و کالاهای خود استفاده کنند.

نکات تولید محتوا برای تبلیغات

1. مهمترین بخش تولید محتوا برای تبلیغات استفاده از تیتر مناسب است. تیتر محتوا باید آنقدر جذاب باشد که کاربران و مخاطبان سایت به ادامه دادن و مطالعه محتوا تشویق شوند. همچنین علاوه بر تیتر جذاب باید به محتوای متنی که قرار است در زیر تیتر هم نوشته شود توجه کرد. یک تیتر جذاب و مرتبط با متن اصلی می تواند تأثیر بسیار بالایی برای مخاطبان هدف زیاد داشته باشد. 

2. از مواردی مهمی که برای نوشتن محتوای تبلیغاتی باید به آن دقت کرد این است که متن را به صورت روان و قابل فهم بنویسیم و منتشر کنیم. روان و قابل فهم بودم محتوا آن است که بتوان با نگارش یک متن ساده خواننده و کاربر را به سمت خود جلب کرد. به همین دلیل هر چه متن روان‌تر و قابل فهم تر باشد کاربران و خوانندگان زیادی به سمت متن شما جذب می شوند. برای نوشتن یک متن روان باید از کلمات قابل فهم و آشنا در متن استفاده کرد.

3.  قبل از منتشر کردن یک متن باید با انواع متن ها و نوشته ها آشنایی داشت. به همین دلیل باید زیاد کتاب و مطلب خواند. خواندن کتاب و مجله ارتباط مستقیمی می تواند بر نحوه نگارش متن های تبلیغاتی دارد. برای نوشتن یک محتوای تبلیغاتی باید در خصوص موارد مربوط و کالاهای مربوط دایره لغات خوبی داشت. مطالعه در سایت ها و مجلات آنلاین و وبلاگ های مختلف در زمینه تولید محتوا تاثیر زیادی خواهد داشت.

4.  یکی از مهمترین نکات در تولید محتوای تبلیغاتی این است که اطلاعات را کامل و بدون نقص به مشتریان هدف منتقل کرد. هرچه که مشتریان نسبت به کالا و خدمات و محصولات اطلاعات بیشتری داشته باشند راحت تر می توانند نسبت به انتخاب آن اقدام کنند. برای همین هم باید در محتوای تبلیغاتی اطلاعات کاملی را به مشتری ارائه داد. در محتوای تبلیغاتی باید تمام بخش های محصول و خدمات خود را برای مشتری به خوبی نمایان کرد تا تمام شک ها و تردید های مشتریان برای خرید و استفاده از محصول و خدمات بر طرف شود.

5. مردم و مشتریان احتمالی به داستان سرایی و مطالعه داستان ها علاقه بسیار زیادی دارند. به همین دلیل می توان با استفاده از داستان سرایی مخاطب خود را با محصول و خدمات جذب کرد و با او قدم به قدم برای حل چالش ها ومشکلات پیش روی محصول قدم برداشت. باید این نکته را به یاد داشته باشید که در داستان سرایی محتوای نامناسبی در اختیار مشتری قرار نگیرید چرا که حس بدی را به مشتری القا خواهد کرد.

6. از نکات دیگر در نوشتن محتوای تبلیغاتی این است که این محتوا ها تأثیر بسیار خوبی در سئوی سایت دارند. در هنگام نوشتن محتوای تبلیغاتی می توان از دیگر مقالات سایت هم کمک گرفت. و اینکه مطالب این مقالات را به صورت کامل در محتوای تبلیغاتی خود قرار دهید کار درستی نیست پس بهتر است که به محتوای تبلیغاتی خود لینک دهی کنید. با این کار شما هم دارای یک محتوای تبلیغاتی کامل خواهید بود و هم اینکه بر اساس لینک دهی داخلی سئو سایت شما بهتر و رتبه سایت شما عالی تر خواهد بود.  با استفاده از این موارد برای نوشتن محتوای تبلیغاتی، می توانید یک محتوای مناسب و کامل را برای تبلیغات خدمات و محصولات و کالاهای خود در اختیار مشتری قرار دهید. مشتریان با مطالعه محتوای تبلیغاتی شما بهتر و راحت تر می توانند نسبت به خرید و استفاده از کالا و خدمات شما تصمیم گیری نمایند.

استفاده از اینترنت و تولید محتوای تبلیغاتی در صورتی که درست و صحیح انجام شود می تواند تأثیر بسیار خوبی در رشد فعالیت های تجاری و کسب و کار ها بگذارد. با نوشتن یک محتوای تبلیغاتی جذاب و با کیفیت می توان در دنیای مجازی به خوبی کالا و خدمات خود را معرفی و برای خود و برند تجاری خود اعتبار بدست آورد. این کار باعث می شود که مخاطبان و خریداران کالا و استفاده کنندگان از خدمات به خوبی با محصولات و خدمات آشنا شده و برند سازی کسب و کار شما رشد بسیار بالایی داشته باشد. 

باید توجه داشته باشید که محتوای تبلیغاتی ایجاد شده برای سایت اینترنتی باید دارای جذابیت بالا، روان و قابل فهم باشد. در واقع اگر بازدیدکننده ها و مشتریان شما نتوانند با محتوای تبلیغاتی شما ارتباط برقرار کنند نمی توان نسبت به موفقیت خود امید داشت. 

 با توجه به گسترش اینترنت و رشد بسیار سریع کاربران در سال های اخیر تبلیغات در اینترنت شکل های جدیدی پیدا کرده است. به همین دلیل باید قبل از اقدام به تولید محتوای تبلیغاتی و صرف کردن وقت و هزینه بر روی این کار، باید با روش های نوشتن یک محتوای تبلیغاتی خوب آشنا شد. با این کار می توان علاوه بر اینکه یک محتوای عالی را در اختیار داشت در وقت و هزینه هم صرفه جویی کرد. 

تبلیغات محتوایی یکی از بهترین نوع تبلیغات برای جایگزینی با تبلیغات نمایشی مثل تبلیغات بنری بدون هدف و مکملی مناسب برای تبلیغات متنی مثل تبلیغات گوگلی می‌باشد. با مراجعه به وب‌سایت‌های خبری و یا سایت های پربازدید تولید محتوا، نمونه ای از این نوع تبلیغات را که با یک عکس و یک متن در قالب جمله ای کوتاه و تیتروار به گونه ای جذاب در آمده است را می توانید مشاهده کنید.

هدف هر بازاریابی می تواند دستیابی به مخاطبین جدید، افزایش سود دهی و در انتها ارتقا کسب‌وکارها است. به همین دلیل است که همه کسب وکار ها برای ارتقا و تبلیغ محتوا تلاش می کنند. به تنهایی انتشار پست‌ها در بلاگ یا شبکه‌های اجتماعی، نمی‌تواند به رشد مخاطبین و ارتقا کسب‌وکارها، کمک زیادی بکند باید سعی کنید محتوای اصولی و جذابی تولید کنید تا جذب مخاطب آن بالا برود.

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

خواندن کتاب داستان های مختلف متناسب با سن کودکان در طول مرحله حیاتی رشدشان و قبل از شروع دوران مدرسه تاثیر زیادی بر روی توانایی پردازش داستان‌ها توسط مغز کودکان دارد و می‌تواند موفقیت آن‌ها را در کتابخوانی برای آینده تضمین کند. از آنجایی که رشد مغزی کودکان با مطالعه کتاب صورت می گیرد توصیه می شود والدین باید برای کودکانشان از بدو تولد کتاب بخوانند تا یادگیری اولیه آن‌ها را تقویت کرده و اتصالاتی را در مغزشان ایجاد کنند که این اتصالات، رشد زبانی آن‌ها را هم تقویت می کند. پیش بینی کردن و تجسم‌سازی توسط کودکان نقش کلیدی را در درک داستان و آمادگی کودکان برای خواندن ایفا می‌کند و قوه تخیل آن‌ها را تقویت می کند که این موضوع در پیشرفت‌کردن کودکان تاثیر زیادی دارد به همین دلیل خواندن کتاب‌های تصویری اهمیت زیادی دارند.

رشد مغزی کودکان با مطالعه کتاب

  • زمانی که کتابی را برای کودکتان می خوانید باعث می شود ذهنش متمرکز شده و به حرفای شما گوش کند و تصاویر و شخصیت‌های کتاب در ذهنش بشینند. هر کتابی ابتدا، میانه و پایان دارد، که این الگو باعث می‌شود کودک شما به طور متوالی فکر کند و مغزش فعال نگه داشته شود. زمانی که در داستان یک کتاب غرق می‌شود باعث می‌شود در دنیای واقعی آنچه شخصیت های داستان احساس می‌کنند را حس کند. این مسئله باعث می‌شود در زندگی واقعیش و ارتباطات شخصی خود و درک احساسات اطرافیان پیشرفت چشمگیری داشته باشد.
  • خواندن کتاب روشی برای افزایش درک و بینش است. همچنین ذهن و حافظه مثل یک عضله عمل می کند که در هنگام کتاب خواندن بسیار درگیر می‌شود. کتاب خواندن راهی که باعث سلامتی کودک می‌شود و اساساً او را به شخصی بهتر تبدیل می‌کند.
  • شخصیت کودک در 7 سال ابتدایی زندگی او شکل میگیرد و بیشتر والدین باید تلاش کنند که فرزندانی کتاب خوان تربیت کنند چون آنها مهارت های زیادی را از این طریق می توانند بیاموزند. علاوه بر آن کتاب‌خوانی برای کودک در سال‌های اولیه کودکی موجب ارتقا آمادگی مغز آنان در زمینه خواندن شود.
  • کتاب ابزاری است برای کودکان که به آن ها در یادگیری، کسب دانش و مفاهیم جدید کمک می کند و آنها را برای برقراری ارتباط و تعامل بهتر با همسالان و دیگر افراد آماده می کند. از طرفی دیگر میزان گستردگی دایره لغات کودکان تاثیر زیادی بر یادگیری لغات و مفاهیم پیچیده تر زبان دارد. هرچه میزان دایره لغات کودک افزایش پیدا کند، درک و یادگیری لغات و مفاهیم جدید برای او هم آسان تر خواهد شد. رشد دامنه لغات در کودکان در سال های ابتدایی بسیار سریع اتفاق میافتد.
  • افزایش دامنه لغات با مطالعه کتاب باعث می شود که کودک درک بهتر و عمیق تری از محیط اطراف و دنیایی که در آن زندگی میکند داشته باشد و همچنین موجب موفقیت کودک در مدرسه خواهد شد. افزایش دامنه لغات و رشد زبان در کودکان به تلاش والدین بستگی دارد. کتاب خوانی والدین برای کودک راهی برای توسعه زبان و مهارت های شفاهی در کودکان است بهتر است بدانید که کودکان از همان اوایل کودکی تا حدودی دستور زبان را هم درک می کنند و کم کم شروع به ساختن جملات می کنند.
  •  با خواندن کتاب در ابتدای سنین کودکی می توان آن ها را با قواعد دستور زبان متناسب با سنش آشنا کرد و برای ورود به مدرسه آماده شود. از آنجایی که افزایش توانایی درک دستور زبان در کودکان برای ورود به مرحله خواندن و درک مطلب اهمیت زیادی دارد، خواندن کتاب برای کودکان سبب رشد درک دستور زبان می شود.

حتی نوزاد چند ماهه هم می تواند به تصاویر نگاه کند و به صدای والدین گوش کند و گاهی به اشیا روی صفحات اشاره کند. والدین میتوانند با اشاره به تصویر و نام بردن آنها و تولید صدا متناسب با تصویر توجه کودک را به کتاب جلب کنند. با این کار کودک به اهمیت زبان پی می برد و صحبت کردن در زمان مناسب و با کیفیت بالا توانایی است که با مطالعه کتاب بدست می آورد. عادت به کتاب از نوزادی باعث می شود آن ها را در بزرگسالی به کتابخوانیی علاقه مند شوند.

راه های زیادی برای علاقه مند کردن کودکان به مطالعه کتاب وجود دارد سعی کنید کتابخوانی را جزو برنامه روزمره کودکانتان قرار دهید و حداقل یکبار در روز در زمانی معین به همراه کودکتان مطالبی را بخوانید و سعی کنید تا آنجا که امکان دارد برای فرزندانتان کتاب بخوانید. و کتاب هایی متناسب با سنشان تهیه کنید قصه های 1تا6 ساله های انتشارات تازه ها کتاب مناسبی برای کودکان است. کودکانی که کارتون ها و برنامه های تفریحی بیشتری را تماشا می کنند احتمال کم تری وجود دارد که به کتاب و رسانه های نوشتاری علاقمند شوند.

مراجعه به کتابخانه های عمومی و کتاب فروشی ها برای قرار گرفتن در محیط کتاب خوانی در علاقه مند کردن کودکان به کتاب تاثیر زیادی دارد همچنین خواندن بخش های کودک مجلات و روزنامه ها یا خرید مجلات تخصصی کودک برای کودکان می تواند جذاب باشد. در اتاق کودک یک کتابخانه شخصی ایجاد کنید یا قفسه ای را برای کودک در کتابخانه قرار دهید و به ترتیب موضوع کتاب ها را مرتب کنید و مسولیت نگهداری و مراقبتاز آن ها را بر عهده کودکان قرار دهید. کتاب خوانی می تواند نقش عمده ای در پرورش ذهن کودکان داشته باشد و بی توجهی به آن می تواند بخشی از مهارت های ضروری آنها را تحت تاثیر قرار دهد. والدین با ترغیب و تشویق فرزندان به کتاب خوانی می توانند به پرورش توانایی ذهنی کودک کمک کنند.

قبل از شروع خواندن کتاب برای کودک خود ابتدا جلد و تصاویر کتاب را به کودک نشان دهید و از او بخواهید با دیدن تصاویر کتاب موضوع و محتوای داستان را پیش بینی کند. یا می توانید از کودک بخواهید تا در مورد داستان و کتاب خوانده شده یک بازی طراحی کند، مثلا نمایشی را با شخصیت های داستان بازی کند این امر می تواند به افزایش درک مطلب خواندن کمک کند.

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

امروزه با انواع تبلیغات مواجه هستیم که بعضی از آن ها موفق می‌شوند و بعضی با شکست مواجه می‌شوند استراتژی تبلیغات به برنامه‌ای گفته می شود که برای قانع کردن مشتری به خرید کالا یا خدمات به کار می‌رود. برای داشتن یک تبلیغات موفق حتما باید هدف مشخص باشد، محیط باید به خوبی شناخته شود، ابزار لازم باید به‌طور مناسب دسته‌بندی شوند و تصمیمات باید بر مبنای منابع در دسترس گرفته شوند. ارزیابی مؤثر محصول، تعریف از بازار، تحلیل رسانه و بودجه‌ی مناسب، همگی دست به دست هم می‌دهند تا بهترین برنامه‌ی ممکن را رائه دهید. البته برنامه های تبلیغاتی هیچ‌وقت بدون عیب نخواهند بود چون منابع همیشه محدود هستند. 

مشتری هدف به ترکیبی از افراد زیاد می گویند در ابتدا می توانیم به فردی بگوییم که در نهایت محصول ما را می‌خرد. بعد از آن، شامل افرادی می‌شود که در شرایط خاصی، تصمیم می‌گیرند که چه محصولی باید خریداری شود اما خودشان خریدار نیستند. و در انتها شامل کسانی است که بر خرید محصول تأثیر می‌گذارند مثل بچه‌ها، همسر و دوستان. به همین دلیل صاحبان مشاغل کوچک که به مشتریان‌ خود نزدیک هستند باید در دسته بندی و جلب اعتماد مشتریان هدفشان تمام تلاش خود را بکنند.

بعد از اینکه محصول، محیط مربوط به آن و مشتری هدف مشخص شدند، مسیرهایی که می‌توان به مشتری دسترسی داشت یا همان رسانه‌های ارتباطی باید ارزیابی شوند. هر کدام از این کانال‌ها مزایا و معایب و قیمت مخصوص به خود را دارند. بنابراین این موضوع مرحله‌ای مهم در استراتژی تبلیغات است . توجه به این نکته بسیار مهم است که چطور با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داریم بهترین ابزار را انتخاب کنیم تا مناسب‌ترین پیام را به بیشترین تعداد مشتریان هدف برسانیم. 

کمپین تبلیغاتی با استراتژی های تبلیغاتی تفاوت زیادی دارند. کمپین مجموعه‌ای از برنامه‌های مستقل و هماهنگ است؛ اما استراتژی نحوه‌ی اجرا برنامه تبلیغاتی را مشخص می‌کند. حضور تبلیغات در همه جا و به صورت مداوم در از همه چیز اهمیتش بیشتر است. تمامی جنبه‌های کمپین از جمله متن، تصاویر و موسیقی از استراتژی های تبلیغات هستند. تبلیغات زمانی که از چند کانال مختلف، مثل تلویزیون، انتشارات، ایمیل و ... انتشار پیدا می کند می تواند تاثیرگذار باشد. صاحبان مشاغل کوچک باید به کمپین تبلیغاتی خود با دیدی واقع‌گرایانه نگاه کنند. البته، معمولا آنها دنبال راه‌حل‌های مؤثر و کم‌هزینه می‌گردند، اما در حالت عادی بعید است که بشود به طور همزمان از کانال تبلیغاتی‌ای استفاده کرد که هم مؤثر و هم ارزان باشد. 

مشخص کردن بودجه‌ای مناسب برای تبلیغات از اهمیت زیادی برخوردار است. نمی‌شود پولی را که از قسمت‌های دیگر اضافه آمده برای تبلیغات هزینه کرد. با اختصاص دادن پول کافی و استفاده از مناسب‌ترین کانال، می‌تواند تبلیغات را به نتیجه‌ای که انتظار دارید برساند یا وضعیت حاضر را بهتر کند. از آنجا که هزینه‌ی ثابتی در ماه به این کار اختصاص می‌دهید، بهتر است بازدهی تبلیغات خود را هم ارزیابی کنید. 

بر مبنای اطلاعاتی که جمع می‌کنید می توانید مخاطب هدف را به‌خوبی شناسایی کنید. با داشتن این اطلاعات و چیزهایی که از مشتریان فعلی خود می‌دانید، می‌توانید با تبلیغات‌ خوب، افرادی را که خصوصیات مشابهی با آنها دارند هم مخاطب قرار دهید و بدین‌ شکل مشتریان بیشتری جمع کنید. مهم نیست تبلیغات‌ اینترنتی انجام می دهید یا نه فقط باید اطمینان داشته باشید که متن و تصاویر تبلیغاتی، بازتابی از مشتریانی باشند که می‌خواهید با آنها کار کنید. این کلید هدف‌گیری درست است.

با گذشت زمان مشتریان طرح یا برند تبلیغاتی شما را شناسایی کرده و با آن ارتباط برقرار می‌کنند. شاید بخواهید هر بار که تبلیغ جدیدی می‌سازید برند خود را تغییر دهید اما این کار باعث گیج شدن مخاطبان شده و در بلند مدت تأثیر خود را از دست می‌‌دهد. هدف شما باید این باشد که برند‌تان را در مکان‌های خاص و با تبلیغاتی که برای مخاطب هدف‌ آشنا باشد نمایش دهید. یا به معنی دیگر برندسازی کنید و تصویر برند خود را تغییر ندهید تا مشتریان با شما ارتباط برقرار کرده و وفادار بمانند.

عناصر استراتژی تبلیغات عبارت‌اند از: محصول، ویژگی‌ها و مزایای‌ آن، مشتری و شخصیت او، برتری‌های روش‌های مختلف آگاه کردن مشتری از محصول و بهینه‌سازی انتخاب‌ مشتری با توجه به میزان بودجه اختصاص داده شده به تبلیغات. شکی در این نیست که تبلیغات همواره یک اهرم قوی و پویا برای به ثمر رساندن یک کسب و کار و ایده خواهد بود. اما شک اساسی در نحوه تبلیغات و پویایی تبلیغات یاد شده است. 

استراتژی های آگهی تبلیغاتی

1. قبل از اینکه به مجموعه‌ی عظیمی از خلاقه‌ها، مخاطبان، پلتفرم‌ها و اندازه‌گیری‌ها بپردازید، مهم است کمی فکر کنید و برنامه‌ریزی و آماده‌سازی مقدماتی را انجام دهید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصویری واضح از آن‌چه می‌خواهید به دست آورید داشته باشید و بدانید منابع موجود برای انجام این کار کدامند. ممکن است بررسی آن مسائل و جهت‌دهی به ذهنتان در مسیر درست مقداری زمان ببرد، اما ارزشش را دارد. هداف خود را تنظیم کنید قبل از ایجاد کردن هرگونه استراتژی، مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید تعیین هدف‌هایتان است. برای استراتژی تبلیغات برنامه ریزی شده انواع مختلفی از هدف‌ها وجود دارند 

2. استراتژی تبلیغات برنامه ریزی شده به بازاریابان اجازه می‌دهد تا از داده‌های دست اول، دوم و سوم برای درک بهتر این که مشتری‌های هدف آنان چه کسانی هستند، استفاده کنند و آن‌ها را دقیق‌تر هدف‌گیری نمایند. این دانش برای قدم‌های بعدی ضروری است. بنابراین لازم است که همیشه آن را در نظر بگیرید و استراتژی خود را زمانی که تغییراتی می‌بینید یا روندهای جدیدی مشاهده می‌کنید به طور متناسب تغییر دهید. استفاده از برخی تجربه‌های زیر، از جمله بخش‌بندی مخاطبان و راه‌حل‌های پیشرفته هدف‌گیری به همراه تکنولوژی‌های تبلیغات برنامه ریزی شده به شما کمک خواهد کرد تا یک استراتژی تبلیغاتی برنامه ریزی شده ایده‌آل ایجاد کنید و به سرعت و با کمترین هزینه به اهداف خود برسید. 

3. بیشتر تبلیغات برنامه ریزی شده متکی بر کانال‌های دیداری است و نیاز به خلاقه‌های واضح و چشمگیر دارد تا در میان هزاران تبلیغی که کاربران روزانه با آن‌ها مواجه می‌شوند، متمایز باشند. برای متمایز شدن میان این حجم از اطلاعات، پیام باید دقیق، قانع‌کننده و مرتبط باشد. علاوه بر آن، تبلیغ باید از کانال درستی منتقل شود. انتخاب قالب یکی از تعیین‌کننده‌ترین ویژگی‌هاییست که مشخص می‌کند ظاهر خلاقه‌ی شما چگونه خواهد بود. بنابراین باید مؤثرترین قالب‌های تبلیغات را انتخاب کنیم.

4. زمانی که مراحل ضروری آماده‌سازی را به پایان رسانده‌اید و روی مخاطبان و نوع تبلیغات خود کار کرده‌اید، زمان آن است که تصمیمات مهمی بگیرید. هرکدام از این تصمیمات می‌تواند موفقیت کمپین شما را در سطوح مختلف تعیین کند، بنابراین مهم است که به تک‌تک جزییات توجه کرده و هوشمندانه انتخاب کنید. شما می‌توانید بر اساس اهدافتان تعیین کنید که چه نوع اطلاعاتی از همه مفیدتر است و از کدام کمپین‌های هدفگیری استفاده خواهید کرد. این امر به عواملی همچون دستگاهی که می‌خواهید ردیابی کنید و دقت و میزان به‌روزرسانی داده‌ها نیز بستگی دارد. شما می­توانید معیار­های مختلف را آزمایش کنید، اما همیشه چک کنید که اطلاعات جمع‌آوری شده برای کمپین شما ارزشمند هستند. 

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

امروزه یکی از مهم ترین روش ها در دنیای تبلیغات، تبلیغات اینترنتی می باشد که جایگاه ویژه ای در بین بیشتر افراد پیدا کرده است. استفاده از بهترین روش های تبلیغاتی در بازاریای کسب و کار ها باعث موفق تر شدن کار ها در جهت افزایش بازدید و به دنبال آن فروش محصولات بیشتر می گردد. فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی امروزه به یکی از پرترافیک ترین مکان ها جهت عرضه تبلیغات تبدیل شده است. یکی از دغدغه های تبلیغ دهندگان خرید فضاهای مربوط به تبلیغ در انواع سایت های مختلف پربازدید می باشد. افرادی که اقدام به تبلیغ می کنند و برای این تبلیغات هزینه گذاشته و اقدام به معامله می کنند. بسیاری از ابزارهای تبلیغاتی وجود دارند که با کمک به تبلیغ کنندگان، منجر به اعمال مدیریتی خوبی از طرف آن ها خواهد شد. روش های تبلیغاتی مثل ویدئوها، موبایل، رسانه های اجتماعی، نمایش و ... هستند این روش ها هم جزء یکی از بهترین روش تبلیغاتی به شمار می رود که به شما در رسیدن به هدفتان کمک می کند.

برای تبلیغات می توان از روش های مختلف و گوناگونی استفاده کرد از صفحات اینترنتی مناسب که در ارتباط با نوع موضوع شما است استفاده کنید و دقت دشته باشید که نوع خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید با نوع پیام تبلیغاتی شما هماهنگ و در یک راستا باشد سعی کنید تا در تبلیغاتی که انجام می دهید نوآوری و خلاقیت داشته باشید تا بتوانید کاربران را به سمت خود جلب نمایید. بعد از اینکه تبلیغات خود را انجام دادید، برای آگاهی از موفقیت یا عدم موفقیت در کار خود، سعی کنید اقدام به سنجش و ارزیابی میزان موفقیت خود کنید تا از پرداخت هزینه های بی جا جلوگیری به عمل آورید. با این کار می توانید برای آینده تبلیغات خود تصمیمات درست و صحیحی را بگیرید.

همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که در هنگام به کار بردن تبلیغات مربوط به کالا و خدمات خود، به طیف عظیمی از کاربران توجه کنید و تمام فعالیت خود را محدود به افراد خاصی نکنید. و این که بسیار حائز اهمیت می باشد برای جلوگیری از به وجود آمدن نگرش های نادرست و اشتباه در مورد میزان فروش و تبلیغات سعی کنید که اقدام به تحلیل درستی بین بازدید از سایت و فروش محصولات خود دست پیدا کنید

پنج روش تبلیغاتی اینترنتی کاربردی

1. تبلیغات بنری: از جمله بهترین روش تبلیغاتی در فضای مجازی، تبلیغات نمایشی و یا بنری هستند که در این روش از تبلیغات، سایت تبلیغ دهنده، اقدام به طراحی بنر مربوط به تبلیغات خود کرده و با اجاره یکی از جایگاه های بنری که در سایت های پربازدید وجود دارد به معرفی محصول و مواد خود اقدام می نماید. نکته ای که در هنگام استفاده از بهترین روش تبلیغاتی باید مدنظر خود قرار دهیم، هدف ما از تبلیغ می باشد. چنانچه هدف برندسازی است استفاده از تبلیغات بنری می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و نتیجه ی دلخواه را در طولانی مدت بدهد. استفاده از این بنرهای تبلیغاتی برای هدفی خاص و طولانی مدت برنامه ریزی شده است. این تبلیغات از جمله بهترین روش تبلیغاتی، برای برندسازی و اهداف طولانی مدت می باشند. 

2. تبلیغات گوگل: یکی از بهترین روش تبلیغاتی کارآمد که بسیار هم پربازده است بازاریابی موتور جست و جو است. این روش بر خلاف SEO که به صورت رایگان و در راستای بهینه سازی محتوای مربوط به سایت انجام می شود دارای هزینه پرداختی می باشد و رایگان نیست. مثلا لینک سایت ها و وب سایت های مختلف در موتور جست و جوی گوگل قرار داده شده و در معرض دید کاربران قرار می گیرد و هر کلیک در این موتور جست و جو متحمل هزینه شده و این هزینه از حساب سایت مورد نظر کم خواهد شد. به این سیستم که در موتور جست و جو گوگل قرار دارد، کلیکی می گویند. یکی از نزدیک ترین روش ها به مرحله ی فروش همین روش تبلیغات موتور جستجوی گوگل می باشد و یکی از مهم ترین کارهایی که در این نوع تبلیغ بایستی انجام دهید، مشخص نمودن کلید واژه هایی می باشد که کاربران برای خرید و یا استفاده از خدمات شما استفاده می نمایند. این یکی از بهترین روش تبلیغاتی برای فروشگاه های اینترنتی است که مایل هستند خیلی سریع و به طور مستقیم با صرف هزینه های خاص به هدف خود که فروش است، برسند.

3. تبلیغات در شبکه های اجتماعی: اولین تبلیغاتی که از طریق شبکه های اجتماعی انجام شد در برنامه ی فیس بوک بود. در این تبلیغات در انواع فضاهای مجازی، می توانید در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید، پست های تبلیغاتی شما برای اکثر کاربران اینترنتی که شما را  فالو نکرده اند در مدت زمان معینی به نمایش گذاشته شود. یکی از بهترین روش تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، برنامه هایی مانند اینستاگرام، تلگرام و ... می باشد. این روش تبلیغاتی، با توجه به نوع اطلاعات شخصی از قبیل سن، جنسیت، محل زندگی و غیره که کاربر به شبکه اجتماعی که در آن عضو است می دهد، می تواند به عنوان یکی از بهترین روش تبلیغاتی که کارایی بسیاری دارد انتخاب شود. 

4. ایمیل مارکتینگ: یکی از بهترین روش تبلیغاتی برای فروشگاه اینترنتی، ایمیل مارکتینگ است که می توان از طریق آن به راحتی اقدام به جذب مشتری و نگهداری مشتریان قبلی کرد. طبق نظر سنجی های صورت گرفته بیشتر افراد مایل به همکاری و خرید از کسب و کارهایی هستند که برای آن ها ایمیل ارسال می کنند. در واقع خیلی از این افراد مدعی شده اند که در هنگام خرید کردن در فروشگاه ها اسم برندهایی که برای آن ها ایمیل فرستاده اند به طور ناخودآگاهی در ذهن آن ها تداعی شده است و آن ها را ترغیب به خرید از این نوع برندها نموده است. اهمیت ایمیل مارکتینگ در روش تبلیغاتی برای فروشگاه های اینترنتی برای همه مشخص است و جزء بهترین روش تبلیغاتی برای فروشگاه های اینترنتی به حساب می آید.

5. رپورتاژ آگهی: سرمایه گذاری در این بخش از تبلیغات باعث رشد و پیشرفت فروشگاه اینترنتی خواهد شد. استفاده از رپورتاژ خبری برای کسب و کار به این صورت است که شما متنی را به عنوان معرفی محصول و خدمات آماده کرده و آن را در سایت های معتبر منتشر خواهید کرد. انتشار رپورتاژ خبری علاوه بر آشنایی کاربران با کسب و کار شما، سبب دریافت بک لینک هایی هم می شود که در افزایش رتبه گوگل و بهبود سئو سایت تاثیر بسزایی خواهد داشت.

  • parisa021 021