آبکاری کروم در منزل

فانتاکروم چیست؟
آبکاری کروم در منزل : اگر بخواهیم درباره مقوله فانتاکروم توضیح دهیم باید این گونه بیان کنیم که یک روش مدرن و نوین در سیستم آبکاری است که با ارائه تکنیک های منحصر به فرد پوششی خود بر روی سطوح تمامی اجسام، جایگزین بسیار مناسب و ایده آل برای پوشش های کروم سنتی و قدیمی به حساب می آید. این سیستم بر اساس جدیدترین و پیشرفته ترین متدهای آبکاری و تکمیل سطوح طراحی شده است لذا این امر موجب گشته تا به عنوان منحصر به فرد ترین سیستم پوششی در دینا معرفی شود که طرفداران بی شماری را به سمت خود جذب نماید.

آبکاری کروم در منزل : به این علت که کار کردن با دستگاه فانتاکروم بسیار ساده است شما اگر یک دستگاه فانتاکروم در منزل داشته باشید می تواند آبکاری کروم سخت را به راحتی در خانه انجام دهید
از آنجایی که روش های آبکاری و پوششی سنتی، دارای محدودیت های زیادی هستند لذا سیستم آبکاری فانتاکروم با سرعت عمل بالا و روش های پوششی به صرفه و بسیار زیبای خود توانست به عنوان بهترین و محبوب ترین سیستم آبکاری دنیا، جایگاه ویژه ای در میان طرفداران خود پیدا کند.
بهترین مزیت های استفاده از فانتاکروم چیست؟
همانطور که گفته شد فانتاکروم یکی از روش های آبکاری نوین است که فرایند خود را به صورت پاششی انجام می دهد. این فناوری برای اولین بار در کشور ایتالیا طراحی و تولید، سپس به سراسر دنیا عرضه شده است. به طوری که می توان گفت در حال حاضر کمتر کشوری وجود دارد که این روش مدرن در زیبا سازی و پوشش سطوح اجسام مختلف خود استفاده نمی کند. اگر بخواهیم بهترین مزیت های استفاده از فانتاکروم را بیان کنیم لازم است به تمامی موارد زیر اشاره نماییم.
یکی از مهم ترین و بهترین مزیت های این روش، سهولت و تسریع در انجام کار در هر مکانی حتی آبکاری کروم در منزل می باشد. به طوری که تنها با داشتن یک اپراتور و آموزش چند ساعته به صورت عملی و تخصصی، می توان در کمترین زمان ممکن عمل آبکاری را به بهترین شکل خود انجام داد.
توانایی انجام آبکاری و پوشش سطوح بر روی تمامی اجسام از دیگر قابلیت ها و مزیت های ارزشمند این سیستم به حساب می آید. چوب، پلی استر، سرامیک، کاشی، موزائیک، کامپوزیت، آلومینیوم، پلاستیک، شیشه و… از جمله مواردی هستند که می توان روش آبکاری و زیبا سازی فانتاکروم را بر روی آن ها پیاده نمود

  • ۰
  • ۰

راه های از بین بردن جای جوش  یکی از مهم‌ترین دغدغه بیشتر افراد است مخصوصا کسانی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند و درگیر این مشکل هستند چون هیچ‌کس دوست ندارد بر روی صورتش جای جوش داشته باشد خود جوش ممکن است نسبتا به‌راحتی از بین برود، اما از بین بردن جای جوش گاهی بسیار سخت است. جای جوش معمولی، در مدت یک تا دو ماه از بین خواهد رفت و ممکن است گاهی بر اثر عوامل خاصی، جای جوش خطرناک‌تر شود.

جای جوش اثری است که بعد از آسیب پوستی یا آکنه بر روی پوست باقی می‌ماند. وقتی فولیکول‌ مو یا منافذ پوست با چربی‌های اضافی، سلول‌های مرده یا حتی عوامل خارجی مانند باکتری‌ها پُر می‌شوند، جوش‌ ایجاد می‌شود. سپس این منافذ متورم می‌شوند تا در مناطق جداکننده‌ی فولیکول‌ شکاف ایجاد کنند. اگر این شکاف نزدیک سطح پوست ایجاد شود جوش کوچک خواهد بود و زود بهبود می‌یابد. اگر جوش ها به درستی درمان نشوند ممکن است باکتری‌های موجود در آن به‌طور کامل از بین نروند و دوباره جوش بزنید.

راه های از بین بردن جای جوش

  1. آبلیمو برای پوست خواص روشن‌کننده‌ ای دارد و حاوی آلفا هیدروکسی اسید است که یکی از رایج‌ترین مواد تشکیل‌دهنده‌ی کرم‌های برطرف‌کننده‌ی جای جوش به‌حساب می‌آید. این ماده همچنین پوست را ترمیم و جوان‌سازی می‌کند. اگر پوست‌تان حساس است با کمی آب می توانید آب لیمو را رقیق کنید. با یک تکه پنبه، آب‌لیمو را روی جای جوش‌ها بمالید. کمی فرصت بدهید تا خشک شود. با آب خنک پوست صورت‌تان را بشویید. هر دو روز یک‌بار این کار را تکرار کنید و در مدتی کوتاه از تیرگی‌های جای جوش خلاص خواهید شد. بعد از هر بار استفاده از این روش، حتما کرم مرطوب کننده مناسب پوست چون آب ‌لیمو با وجود قدرت زیادی که در از بین بردن تیرگی‌های پوست و جای جوش دارد می‌تواند پوست را به‌شدت خشک کند.
  2. جوش شیرین دارای خاصیت لایه‌برداری است. به همین دلیل می‌تواند به عنوان یک درمان خانگی برای از بین بردن جای جوش کارایی داشته باشد. این ماده با ساییدن بافت نقاط تیره و جای جوش، باعث می‌شود این نقاط به مرور از بین بروند. اگر مرتب استفاده شود می‌تواند به‌سرعت جای جوش‌ها را از بین ببرد. برای این کار ابتدا باید خمیری از بی‌کربنات سدیم تهیه کنید. جوش‌ شیرین را در ظرفی بریزید، کمی آب اضافه کنید و هم بزنید تا خمیری یک‌دست به وجود بیاید. خمیر را روی جای جوش قرار بدهید. بگذارید خمیر در طول شب روی جوش بماند و صبح آن را بشویید. جوش شیرین همچنین باعث درخشندگی پوست هم می‌شود اگر می‌خواهید پوستی جوان و درخشان داشته باشید، می‌توانید در دستور‌العمل گفته شده گلاب را جایگزین آب معمولی کنید. با استفاده‌ی مداوم، طی چند روز تا یک هفته جای جوش‌ها از بین می روند.
  3. عسل می تواند راه خوبی برای درمان آکنه و جوش‌های قرمز و ملتهب باشد. عسل به علت خاصیت ضدباکتری‌ای که دارد درمان خوبی برای بسیاری از مشکلات پوستی هم به حساب می آید. یکی از این کاربردها از بین بردن نقاط تیره و جای جوش‌های پوستی است و بهتر است برای درمان جای جوش از عسل خام استفاده کنید. روش استفاده به این ‌صورت است که کمی عسل خام را مستقیما روی نقطه‌ی جوش قرار دهید و بگذارید شب تا صبح روی صورت بماند و صبح آن را با آب تمیز بشویید. این کار را هر روز تکرار کنید تا به‌سرعت و به‌طور دائمی از شر جای جوش‌ها خلاص شوید.
  4. آب سیب‌زمینی از بهترین درمان‌ها برای از بین بردن نقاط تیره و لکه‌های پوستی است. اگر جای جوش‌ها روی صورت‌تان باقی مانده است یکی از بهترین گزینه‌ها برای از بین بردن سریع و دائم این لکه‌ها، آب سیب‌زمینی است. یک سیب‌زمینی آب‌دار و تازه را به ورقه‌های نازک بُرش بزنید. آن‌ها را مستقیما روی نقاطی که دارای لکه‌های تیره هستند قرار بدهید. بگذارید بُرش‌های سیب‌زمینی چند دقیقه روی صورت‌تان بماند. صورت‌تان را با آب ولرم بشویید می‌توانید تأثیر این روش را با رنده‌کردن سیب‌زمینی و تهیه‌ی ماسک سیب‌زمینی و عسل تقویت کنید. این کار جای جوش‌ها را طی چند هفته کاملا برطرف می‌کند.
  5. برای مراقبت از پوست آب خیار یکی از بهترین موارد برای ترمیم و التیام پوست می باشد چون خیار غنی از پتاسیم و ویتامین A است. بیشتر افراد برای درمان جای جوش و عارضه‌های پوستی دیگر، برش‌های آن را مستقیما روی پوست خود قرار می‌دهند. خیار همچنین به صاف و شفاف شدن پوست هم کمک می‌کند. آب خیار را با رنده کردن یا لِه کردن آن بگیرید. آب آن را به صورت‌تان بزنید و بگذارید شب تا صبح بماند و صبح صورت‌تان را با آب ولرم بشویید. این روش شاید زمان زیادی ببرد و نتواند یک‌شبه شما را از شر همه‌ی جای جوش‌ها خلاص کند، اما با استفاده‌ی مداوم و روزانه از آن، پوستی صاف و سالم را برای شما به وجود می آورد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی