آبکاری کروم در منزل

فانتاکروم چیست؟
آبکاری کروم در منزل : اگر بخواهیم درباره مقوله فانتاکروم توضیح دهیم باید این گونه بیان کنیم که یک روش مدرن و نوین در سیستم آبکاری است که با ارائه تکنیک های منحصر به فرد پوششی خود بر روی سطوح تمامی اجسام، جایگزین بسیار مناسب و ایده آل برای پوشش های کروم سنتی و قدیمی به حساب می آید. این سیستم بر اساس جدیدترین و پیشرفته ترین متدهای آبکاری و تکمیل سطوح طراحی شده است لذا این امر موجب گشته تا به عنوان منحصر به فرد ترین سیستم پوششی در دینا معرفی شود که طرفداران بی شماری را به سمت خود جذب نماید.

آبکاری کروم در منزل : به این علت که کار کردن با دستگاه فانتاکروم بسیار ساده است شما اگر یک دستگاه فانتاکروم در منزل داشته باشید می تواند آبکاری کروم سخت را به راحتی در خانه انجام دهید
از آنجایی که روش های آبکاری و پوششی سنتی، دارای محدودیت های زیادی هستند لذا سیستم آبکاری فانتاکروم با سرعت عمل بالا و روش های پوششی به صرفه و بسیار زیبای خود توانست به عنوان بهترین و محبوب ترین سیستم آبکاری دنیا، جایگاه ویژه ای در میان طرفداران خود پیدا کند.
بهترین مزیت های استفاده از فانتاکروم چیست؟
همانطور که گفته شد فانتاکروم یکی از روش های آبکاری نوین است که فرایند خود را به صورت پاششی انجام می دهد. این فناوری برای اولین بار در کشور ایتالیا طراحی و تولید، سپس به سراسر دنیا عرضه شده است. به طوری که می توان گفت در حال حاضر کمتر کشوری وجود دارد که این روش مدرن در زیبا سازی و پوشش سطوح اجسام مختلف خود استفاده نمی کند. اگر بخواهیم بهترین مزیت های استفاده از فانتاکروم را بیان کنیم لازم است به تمامی موارد زیر اشاره نماییم.
یکی از مهم ترین و بهترین مزیت های این روش، سهولت و تسریع در انجام کار در هر مکانی حتی آبکاری کروم در منزل می باشد. به طوری که تنها با داشتن یک اپراتور و آموزش چند ساعته به صورت عملی و تخصصی، می توان در کمترین زمان ممکن عمل آبکاری را به بهترین شکل خود انجام داد.
توانایی انجام آبکاری و پوشش سطوح بر روی تمامی اجسام از دیگر قابلیت ها و مزیت های ارزشمند این سیستم به حساب می آید. چوب، پلی استر، سرامیک، کاشی، موزائیک، کامپوزیت، آلومینیوم، پلاستیک، شیشه و… از جمله مواردی هستند که می توان روش آبکاری و زیبا سازی فانتاکروم را بر روی آن ها پیاده نمود

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کسب‌وکارها برای حفظ سهمشان در بازار پول‌ زیادی را صرف تبلیغات می‌کنند. کسب و کار ‌ها برای رقابت با کسب‌وکارهای رقیب باید همیشه خود را به مشتریان یادآوری کنند و جایگاه اول را در ذهن آنها داشته باشند. در غیر این صورت، سهم بازارشان را از دست خواهند داد. معمولا کسب‌وکارهایی که سهم کوچک‌تری در بازار دارند یا تازه‌وارد هستند، نسبت به کسب‌وکارهای بزرگ‌تر به تبلیغات بیشتری نیاز دارند تا بتوانند خود را به خوبی به افراد بشناسانند. بر این اساس، تبلیغات باعث افزایش سهم بازار خواهد شد و بعد از آن فروش به دلیل شناخته شدن توسط مشتریان خرید آن ها افزایش خواهد یافت.

بنابراین شرکت‌های با سهم بازار بزرگ بیشتر به تبلیغاتی نیاز دارند که باعث یادآوری آنها را در ذهن مشتری می شود. در مقابل آن کسب و کارهای کوچک‌تر برای افزایش سهم بازارشان نیاز به تبلیغات بیشتری دارند. آنها برای ایجاد آگاهی از وجود محصولات‌شان و افزایش فروش و سهم بازار به بودجه‌ی بالایی برای تبلیغات نیاز دارند. کسب‌وکارها و محصولات جدید برای دیده شدن در بازار هدف و حفظ این وضعیت برای تحقق خرید، نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری در انتشار تبلیغات دارند.

تبلیغات تأثیرات مختلفی در زندگی روزمره‌ی مصرف‌کننده‌ها دارد. هرروزه مشتریان با تبلیغات های گوناگون مواجه می شوند و بر چیزهایی که می‌خورند، می‌نوشند، می‌پوشند و تماشا می‌کنند تأثیرگذار خواهد بود. تبلیغات در جوامع مختلف اینقد قدرتمند است که حتی در انتخاب رئیس‌جمهور یک کشور هم اثر می‌گذارد. مهم‌ترین اثر تبلیغات، تبدیل باور منفی درباره‌ی یک محصول به باوری مثبت درباره‌ی آن است. تبلیغات همچنین به شکل‌دهی نگرش مصرف‌کننده نسبت به ویژگی‌های محصول و تغییر اولویت‌هایش کمک می‌کند.

تبلیغات، سرمایه‌گذاریِ مهمی برای کسب‌وکارها به شمار می‌رود. کسب‌وکارهایی که با برنامه‌ریزی مناسب سهم بزرگی از بازار را از آن خود می‌کنند، می‌توانند بودجه‌ی کمتری به تبلیغات اختصاص دهند. کسب‌وکارهای تازه‌وارد یا کسب‌وکارهایی که سهم بازار کوچکی دارند، مجبورند هزینه‌های بالایی صرف تبلیغات کنند، زیرا باید مشتریان را از وجود محصول‌شان آگاه شوند و بتوانند اعتماد کافی رابه دست آورند. 

امروزه موضوع تبلیغات در بازاریابی و اثرات آن بر روی فروش شرکت‌ها برای همه ثابت شده است . می دانیم که تنها تولید و فروش کالا نمی تواند در عصر حاضر کافی باشد ،حتی اگر آن محصول از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد بازهم لازم است تا از طریق مختلف مردم را از وجود چنین محصولی آگاه سازیم. از آنجا که بحث رقابت هم از اهمیت بالایی برخوردار است و شاهد تعدد کسب و کارهای مختلف در حوزه‌های گوناگون هستیم در این میان می‌توان گفت تبلیغات کارآمد و زیرکانه عامل موفقیت در این رقابت می‌باشد. در واقع شرکت های موفق در جستجوی یافتن راهکار مؤثری جهت به کارگیری در سیستمهای بازاریابی خود می‌باشند.

شناخت درست ابزارهای تبلیغات، قسمتی از فرآیند مدیریت تبلیغات به حساب می آید. امروزه با وجود اینترنت، روش های تبلیغاتی تغییرات فراوانی کرده اند. تبلیغات اینترنتی در میان کسب و کارها فراگیر شده در نتیجه روش‌های سنتی تبلیغات تأثیر چندانی بر روی انتخاب مردم ندارند. به همین علت است که بازاریابی دیجیتال به عنوان یک روش نوین، در حال گسترش شیوه‌های بازاریابی می‌باشد. لازم به ذکر است تبلیغات می بایست در همه جا و همه وقت در معرض دید مشتری قرار بگیرد. در واقع هزینه‌ای که شرکت‌ها صرف تبلیغات می‌کنند بسیار زیاد است.

در برندسازی و فروش ،تبلیغات به عنوان وسیله‌ای کارآمد مورد استفاده قرار می گیرد. از تبلیغات می توان به عنوان یکی از رایج ترین روش‌های خلق شخصیت و استفاده از چهره‌های سرشناس نام برد. مثلاً از نام ورزشکاران، خوانندگان و هنرپیشگان برای برندی خاص به مدت زمان طولانی استفاده شود .امروزه در فروش، تأثیر تبلیغات اجتناب ناپذیر است تا جایی که می توان گفت تبلیغات همواره نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می آید. لازم به ذکر است عامل نیروی انسانی در فروش حضوری همانند تبلیغات بصری دارای اهمیت بالایی می باشد. چنانچه نحوه فروش و معرفی محصول به عاملین فروش درست آموزش داده شود خود از جمله عوامل تبلیغات در فروش یک برند است.لازم به ذکر است جهت تبلیغات مؤثر می بایست آهسته آهسته قدم برداشت تا هم مشتریان قدیم فعال بمانند و هم به تعداد مشتریان جدید افزوده شود. این نکته را باید در نظر داشت که عامل هزینه برای به وجود آمدن یک برند و سپس هزینه‌های تبلیغات برای تبدیل شدن به یک برند معتبر دغدغه امروز بسیاری از شرکت ها می باشد. در نتیجه تبلیغات از جمله مزایای مهم جهت فروش متفاوت است اما مهم‌تر از آن عامل تولید یک برند است؛ درنهایت اینکه ایمان داریم مشتری همیشه وفادار به یک برند است.

تبلیغات اصل و زیربنای ساده‌ای دارد، جلب توجه! هدف اصلی از تبلیغات، جلب توجه به محصولی است که قرار است فروخته شود. در تبلیغات سعی می‌شود تا مردم نسبت به خرید کالایی که ممکن است به فکر خریدش نباشند یا نیازی به آن نداشته باشند، متقاعد شوند. از طرف دیگر تبلیغات کمک می‌کند تا بازار یک محصول حفظ شود و تضمینی برای تداوم خرید مصرف‌کنندگان فعلی باشد. کلید اصلی این کار بدون شک برقراری ارتباط است. در تبلیغات با هوشمندی تمام سعی می‌شود تا پیامی هدف‌مند به مخاطب ارسال شود و از این طریق بر روی رفتار خرید وی تاثیر گذاشته شود. این اصل یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تبلیغات است که از زمان‌های دور در این صنعت وجود داشته است. جالب است بدانید مفهوم تبلیغات توسط تاجران قرن هفدهم میلادی شکل گرفت. در آن زمان آن‌ها برای مجاب کردن مردم به خرید دانه‌های قهوه برای درست کردن نوشیدنی‌های خوش‌طعم به تبلیغات می‌پرداختند. شرکت‌های بزرگ امروزی نیز به همین طریق سعی در متقاعد کردن خریداران دارند.

یک مصرف کننده تحریک شده ، یا به اطلاعات بیشتری نیازمند است یا نیست . اگر میل مصرف کننده از شدت و قوت کافی برخوردار باشد این احتمال وجود دارد که مصرف کننده این کالا را بخرد . در غیر این صورت مصرف کننده یا این نیاز را در حافظه خود نگهداری می کند یا با در نظر داشتن این نیاز ، نسبت به تحقیق و جمع آوری اطلاعات اقدام می کند . مصرف کننده به یک طریق ، توجه خود را تشدید خواهد کرد و یا اینکه به طور فعال برای جمع آوری اطلاعات وارد عمل می شود . اطلاعات مورد نیاز مصرف کننده از منابع مختلفی قابل تهیه و جمع آوری هستند . بازاریاب باید نسبت به این منابع و میزان تاثیر و نفوذ هر کدام بر تصمیم گیریهای خرید آگاهی و اطلاع کامل داشته باشد.

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

آبکاری کروم سخت

آبکاری کروم سخت | آبکاری کروم

کروم چیست ؟

کروم در ۱۸۷۵ درجه سانتیگراد آب می شود و در مقابل زدگی شیمیایی به خوبی مقاوم است. خصوصیات فیزیکی حاصل از آبکاری کروم سخت تا دمای ۴۰۰ درجه سانتیگراد هیچ تغییری نمی کند.

به دلایلی که در زیر آورده شده آبکاری کروم صنعتی با آبکاری کروم ذینتی فرق هایی دارند.

  1. ضخامت در آبکاری کروم سخت صنعتی به ۲.۵ تا ۲.۷ میکرون می رسد که در کروم ذینتی به ندرت به ۲ میلی متر می رسد.
  2. قشر کروم تزئینی دارای پرزها و منافذ زیادی است ولی قشر کروم سخت بدون منفذ بوده و فقط ممکناست شامل میکروترکهایی باشد
  3.  آبکاری کروم سخت تقریبا در تمامی موارد مستقیما بر روی قطعه مورد نظر نشانده میشود در حالیکه کروم تزئینی بر روی پوششی از نیکل براق انجام میپدیرد
  4. آبکاری کروم سخت معمولا برای افزایش مقاومت در برابر سائیدگی ، گرما و خوردگی  شیمیایی به کارمیرود و آبکاری کروم تزئینی صرفا جهت زیبایی مورد استفاده قرار میگیردکروم فلزی سفید  خاکستری  سخت و شکننده است . قابلیت پرداخت سطحی آن تا جلای آیینه ای از خصوصیات بارز و منحصر به فرد آن میباشد علامت اختصاری در جدول تناوب( با cr وعدد اتمی ۲۴).

جزییات کروم

  • آبکاری کروم سخت | آبکاری کروم
  • آبکاری کروم سخت | آبکاری کروم
  1. 1
  2. 2

سختی کروم در برابر سایش

کروم از سخت ترین مواد رایج و دسترس  می باشد. به همین علت کلمه “ آبکاری کروم سخت ” در صنعت رایج شده است. سختی متوسط کرم عبارت از ۸۵۰-۱۲۰۰ ویکرز می باشد.
البته دستیابی به چنین سختی هایی به سادگی امکان پذیر نیست و به عوامل مختلف و متعددی بستگی دارد.
معمولا فرسودگی و سایش قطعات صنعتی و مکانیکی تحت شرایط زیر واقع می شود:

  • اصطکاک خشک
  • اصطکاک تحت فشار (در حضور روغن)
  • اصطکاک ناشی از چرخش (در حضور روغن)
  • عملیات سایشی
  • سایش در حرارت بالا

مثالهای هریک از این شرایط را می توان به ترتیب زیر بیان کرد:

  • چرخ دنده ها ، قالبهای کشش و …
  • شفت و پیستونها هیدرولیک و …
  • شفت چرخ دنده ها ، میل لنگها و …
  • قالبهای آجر ، آسیاب شکر.

این مثالها تنها گوشه ای از موارد کاربرد وسیع و گسترده “ آبکاری کروم سخت ” را نشان می دهد. فهرست کاملتری از کاربردهای “کروم سخت” در پایان به صورت یک جدول ارائه شده است.
به جرئت می توان ادعا کرد عمر قطعات و وسائلی که با پوششی از “کرم سخت” محافظت
شده اند ، ۵ تا ۱۰ برابر بیشتر از عمر قطعات مشاب می باشد که فاقد پوشش “کروم سخت” است.

آبکاری کروم سخت | آبکاری کروم

مقاومت در برابر خوردگی شیمیایی و حرارت

“کرم سخت” در بسیاری از صنایعی که با مواد شیمیایی سروکار دارند همچون صنایع غذایی ، صنایع دارویی و بهداشتی ، صنایع رنگ سازی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کرم مقاومت بسیار خوبی در مقابل مواد اکسید کننده و احیا کننده از خود نشان می دهد. به غیر از گاز کلر و کلریدریک اسید که به سرعت بر آن اثر می کنند ، سایر اسید های معدنی تاثیر چندانی بر کرم ندارند. همچنین بجز تری کلرو استیک اسید تقریبا تمامی اسید های آلی بر آن بی تاثیرند.

قطعات مختلف ماشین های پلاستیک که در تماس با پلاستیک مذاب هستند لازم است حتما پوشش “کرم سخت” داشته باشند.

پلاستیک های مذاب به خصوص انواع پلاستیک های وینیل خاصیت اسیدی و خورندگی داشته و قطعات دستگاه و قالبها را به مرور زمان دچار خوردگی شدید می نمایند. چنانچه قطعات مزبور با قشری از کرم سخت به ضخامت ۲/۵ – ۲۵ میکرون پوشیده شوند عمر آنها به طرز قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.

“کروم سخت” اثرات ناشی از افزایش درجه حرارت را به خوبی تحمل می کند. اولین اثر ناشی از افزایش درجه حرارت نرم شدن فلز است که در اغلب فلزات دیده می شود ، ولی “کرم سخت” ضمن حفظ مقاومت خود در برابر خوردگی شیمیایی تا دمایی بیش از۴۰۰°c سختی خود را نبز حفظ می کند.

با افزایش درجه حرارت از ۴۵۰°c تا ۷۰۰°c سختی شروع به کاهش می کند و از ۹۰۰ به ۴۵۰ ویکرز کاهش می یابد. افزایش درجه حرارت تا ۱۲۰۰°c باعث کاهش سختی تا ۳۰۰ ویکرز می شود.

چرا آبکاری با کروم سخت ؟

خواص ظاهری و تزئینی آبکاری کروم سخت

ظاهر کروم از جذابیت خاصی برخوردار است با این حال آبکاری کروم تزئینی به هیچوجه پوشش مناسبی برای مقابله با سایش نمی باشد.

“کروم سخت” بسته به ضخامت مورد استفاده (به طور معمول ۱۰ – ۵۰ میکرون) می تواند ضمن حفظ خواص خود ، از ظاهر قابل قبول و جذابی برخوردار باشد و بسته به نوع کاربرد قطعه ظاهر آن از مات تا جلای آینه ای می تواند تغییر کند.

برای مثال قالبهای شیشه عینک باید دارای جلای آینه ای و قطعات یک میکروسکوپ می تواند مات باشد.

آبکاری کروم انواع قطعات صنعتی با هر سایز و اندازه ای در آبکاری کروم سخت قربانی

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

بازاریابی محتوا یک نوع روش برای تبلیغات اینترنتی می باشد که برای ارائه برند به بازار کاربرد دارد. با بازاریابی محتوایی می توان محبوبیت وب‌سایت، ویدیو، کتاب یا حتی یک شخص را افزایش داد. محتوای آنلاین شامل ویدیو، عکس، انیمیشن، مقاله، وبینار، پادکست و ... هستند. مهمترین جنبه بازاریابی محتوا عبارت است از ارائه آموزش به خوانندگانتان و عرضه باارزش ترین محتواها به آن ها در رابطه با کسب و کارتان تا زمانی که محتوای شما ارزشی به کاربرانی که مطالب شما را می خوانند بیافزاید، توجه مخاطب به سمت سایت شما جلب خواهد شد و برای دریافت مطالب بیشتر بازهم به سراغ شما بازخواهند گشت و حتما باید بدانید که باید در زمینه‌هایی که محتوا عرضه می‌کنید فعالیت داشته باشید.

تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ

محتواهای تولیدی وبلاگ می تواند به رشد و توسعه کسب و کارها کمک ‌کند. کسب و کارهایی که مرتبا مقاله می نویسند و وبسایت های خود را به روز رسانی می کنند در مقایسه با کسب و کارهایی که این کار ها را اانجام نمی دهند ترافیک بیشتر و لینک بیشتر به سایت‌هایشان دریافت می‌کنند. همچنین محتواهای منتشر شده بر روی کانال‌های شبکه‌های اجتماعی علاوه بر معرفی محصولات به بازار ها تعداد بازدید ها را هم افزایش می‌دهد.

 رسانه‌های اجتماعی برای جذب مشتریان و ایجاد تعاملات دوطرفه بسیار مهم و کاربردی هستند و از همه مهمتر، رسانه‌های اجتماعی نیاز به سرمایه‌گذاری منابع انسانی دارند. باید جامعه اجتماعی آنلاین‌تان را مدیریت کنید و در این راستا به مهارت‌های لازم در آنها مسلط باشید. و استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها باعث می شوند که به مخاطبان عظیمی دسترسی پیدا کنند رسانه‌های اجتماعی کانالی برای ایجاد روابط معنادار با مخاطبین هدف‌ هستند. 

اگر وب‌سایت و محتواهای تولیدی را به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی کنید، رتبه‌ بهتری دریافت خواهید کرد. با تولید محتواهای شبکه های اجتماعی قابل اعتماد بودن افزایش پیدا کرده و ترافیک واقعی بیشتری به سمت وب‌سایت هدایت خواهید شد. تبلیغات اجتماعی بازدیدکنندگان هدف را به مشتریان واقعی تبدیل می‌کند. تبلیغات اجتماعی پولی هم وجود دارد که می تواند کاربرانی را که که احتمال خریدشان بیشتر است جذب کند. 

باید محتواهای سودمندی را که مشتریان باید از آن اطلاع پیدا کنند تولید و منتشر کنید. محتوایتان را به طور گزینشی بر روی شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، اینستاگرام و... منتشر کنید. مخاطب هدف‌تان را حتما قبلا از انجام هر تبلیغاتی انجام بدهید. از فیلترهای رفتاری و مردم‌شناختی می توانید برای تعیین مخاطبان استفاده کنید. باید از مردم درخواست کنید که کارهایی را بکنند که می‌خواهید انجام بدهند. اگر تقاضا نکنید، آن کارها هم انجام نمی‌شوند. در نتیجه، تبدیل بازدیدکننده به مشتری تقریبا کاهش پیدا می کند می توانید بازدیدکنندگانتان را به سمت جاهایی که می‌خواهید بازدید کنند هدایت کنید تا اتفاقاتی را که مطلوب شماست بیافتد.

با استفاده از یک سری گزینه ها یا دکمه ها مثل تماس با ما بازدیدکنندگان جذب خواهند شد و سپس به سمت فرایند تصمیم‌گیری خرید هدایت خواهند شد. هر صفحه فرود وب‌سایت ابزاری ضروری برای هدایت خریداران احتمالی محسوب می‌شود. یک فراخوان عمل متقاعدکننده، همراه با یک فرم راهنما، آنها را به خرید نزدیک‌تر و احتمال رشد کسب و کارها را هم بیشتر خواهد کرد.

تهیه فهرست ایمیل هم برای رشد کسب و کار می تواند بسیار ضروری باشد. کسانی که محصولات یا خدمات شما را ارزشمند تلقی می‌کنند معمولا علاقه مندند از شما باخبر باشند. شاید آماده خرید نباشند اما اگر ایمیل‌شان را داشته باشید، می‌توانید اطلاعات سودمندی را برای آنها بفرستید، تا وقتی آماده خرید شدند سریعا شما را نتخاب کنند. پنجره‌های بازشو هم تاثیرگذار هستند. در ازای آدرس‌های ایمیل بازدیدکننده‌تان می توانید یک ابزار سودمند و رایگان را به تعدادی از پست‌های وبلاگتان اختصاص بدهید. تولید کافی محتوای مرتبطی که مشتریان نیاز داشته یا بدان علاقه‌مند باشند یکی از مهم ترین کارهاست که هر کسب و کاری باید آن را انجام بدهد

وقتی فهرستی از ایمیل‌ مشتریان هدف را تهیه کردید، نوبت به آن می رسد که به مخاطبانتان پیشنهادهایی ارائه کنید. باید تمامی اصول انواع بازاریابی ایمیلی را خوب بدانید. بازاریابی ایمیلی‌تان را جذاب کنید، به نحوی که مشتریانتان موقع باز کردن ایمیل شما هیجان داشته باشند. در این نوع بازاریابی سعی کنید کار متفاوتی انجام دهید تا مخاطب باز هم به سراغ شما بیاید و دیگران را هم به شما ارجاع دهد.

در بازاریابی دیجیتال، از محتوا به عنوان ابزاری قدرتمند جهت برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی استفاده می‌شود. محتوا وجه‌های متفاوت یک برند را تفکیک کرده و ارزش آن را به طرق مختلف در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. محتوای باکیفیت بالا و مشارکتی می‌تواند منجر به ایجاد جستجو و ترافیک رسانه‌های اجتماعی شود و مخاطبان را متقاعد سازد تا آن را در قالب نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی متفاوت و دیگر کانال‌ها به اشتراک بگذارند.

محتواهای تولیدی متفاوت برای برندهای متفاوت تاثیرات متفاوتیم دارند. مخاطبان‌تان به شما می‌گویند چه چیزی را ترجیح می‌دهند و چه چیزی براساس سطح مشارکت‌شان با هر دارایی برایشان ارزشمند است. کلید دستیابی به این مهم، انجام کمی تحقیق و پژوهش و بررسی تجزیه‌وتحلیل‌ها جهت یافتن پاسخ برای پرسش‌هایی است که در ذهن دارید.

بازاریابی محتوا با تبلیغات مرز مشترک و نزدیک به‌هم داشته اما در عین حال با آن متفاوت است، اگر شما محتوایی از هر جنس و قالب تهیه کنید و برای انتشار آن به رسانه‌ای هزینه پرداخت کنید در واقع تبلیغات انجام داده‌اید، نه بازاریابی محتوا. وقتی صحبت از محتواست بدین معنی است شما نه تنها مستقیما خدمات و محصولات خودتان را معرفی نمی‌کنید، بلکه از رسانه‌های اجاره‌ای هم بهره نمی‌برید مگر در موارد خاص. در بازاریابی تولید محتوا باید فصل مشترک علاقه و نیاز مشتری را با محصول و خدمات خود پیدا کنید، در مورد آن صحبت کنید، آموزش دهید و اطلاعات ارائه کنید.

محتوا دارای قدرت جذب مشتریان هست و باعث جذب اعتماد مخاطبان شما میشود،زمانی که به صورت پشت سر هم محتوا تولید میکنید خوانندگان اون محتوا با برند شما ارتباط برقرار میکنند که موجب حس وفاداری میشود زمانی که محتوای هدفمند تولید کنید، محتوا به شما فرصت یک گفتگو با مخاطبانتون رو میده. امکان این رو میده که مخاطبان نظراتشون رو برای شما بنویسن یا اینکه در رسانه های اجتماعی اون رو منتشر کنند،علاوه بر اینها به شما فرصت میده تا به سوالات مشتریان پاسخ بدین،زمانی هم که بازدیدکنندگان نظرات و بازخورد های دیگر مخاطباتون رو ببینن احتمال بیشتری برای همراهی شما و خرید از شما هست.

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

استفاده کروم سخت –  با استفاده از یک الکترولیت و فرایند رسوب است که در آن مواد معدنی جامد مانند سولفید، کاربیدها، نیتریدها، بردس، و … استفاده شده است. استفاده کروم سخت به دلیل خواصی چون مقاومت بالا در برابر سایش، سختی، شیمیایی و مقاومت در برابر حرارت بسیار گسترده کاربرد دارد. آبکاری کروم دارای خواص ذینتی بالا (حتی زمانی که گرم می شود لکه دار نمی شود و رنگ آن تغییر پیدا نمی کند). در آبکاری کروم ترکیبات گوگرد (که بسیار مضر برای بسیاری از پوشش های دیگر است) تحت تاثیر قرار نمی دهد.

 

استفاده کروم سخت

در صنعت، کروم برای کاهش اصطکاک، افزایش مقاومت در برابر سایش، بهبود مقاومت در برابر خوردگی استفاده می شود. این فرایند مقاومت به خوردگی فولاد را در برابر گاز افزایش می دهد (مقاومت در برابر پوسته پوسته شدن)، مقاومت در برابر خوردگی در محیط های مانند آب، آب دریا و اسید نیتریک را فراهم می کند.

 

استفاده کروم سخت

 

کروم در بسیاری از صنایع، مهندسی مکانیک، قطعات برای تجهیزات بخار قدرت، اتصالات آب- بخار، شیر آلات، اتصالات سوپاپ و قطعات ، برای پوشش در محیط های تهاجمی استفاده می شود. از این روند در مراکز سرویس دهی ماشین ها و تعمیر گاه ها ماشین برای رنگ بدنه ماشین و لایه پوشش در سطوح فلزی موتور سیکلت و سایر وسایل نیز استفاده می کنند. چنین پوشش نه تنها عملی است، بلکه دارای ظاهری زیبا می باشد، و به همین دلیل برای اهداف تزئینی و نیز برای بهبود خواص فلز استفاده کروم سخت رایج شده است. همچنین، با استفاده از آبکاری کروم سخت می توان پوشش های فلزی آینه با بازتاب بالا در اتصال دهنده، سخت افزار و قطعات از همه اشکال و اندازه های مختلف اعمال کرد

ترکیب شیمیایی:

اکسید کروم: ۱۵۰-۲۲۰ گرم / لیتر
افزودنی فعال ۳.۵:CR-A میلی لیتر / لیتر
افزودنی فعال ۱۵-۲۵:CR-B میلی لیتر / لیتر
وزن مخصوص ۱۵-۲۰:.
نوع آند: شامل ۶٪ -۸٪ قلع

آبکاری کروم را در درجه حرارت ۲۵-۴۵ ℃ کاتد ۲-۲۲ آمپر / دسی متر مربع تراکم جریان انجام می شود.

اصلاح محلول:
برای ۱ کیلوگرم اکسید کروم باید ۱۰ میلی لیتر CR-A و ۱۰۰ میلی لیتر CR-B اضافه کنید

مشخصات : این ترکیب شیمیایی دارای خواص پراکندگی خوب، می تواند چگالی بالا جریان کاتدی تا ۲۵-۲۸٪ به دست اورد، دارای غلظت کم از اکسید کروم. افزودنی به طور خودکار محتوای اسید سولفوریک را تنظیم ، محلول الکترولیت پایدار حفظ می کند، آسان برای استفاده ، توانایی آبکاری کروم در دمای محیط را فراهم می کند.

ترکیب شیمیایی:

MCR-3001 نمک سه ظرفیتی کروم: ۲۵۰ گرم / لیتر
MCR-3000 نمک سه ظرفیتی کروم ۱۵۰: گرم / لیتر
MCR-3002 تثبیت کننده ۷۰-۹۰: میلی لیتر / لیتر
MCR-3003مکمل ۳-۶: میلی لیتر / لیتر
MCR-3004 معرف اضافی ۱/۴: میلی لیتر / لیتر

آبکاری کروم را در دمای ۲۵-۳۵ ℃ چگالی جریان در کاتد ۱۲-۲۲ آمپر/ دسی متر مربع، و pH 2.5-3.5 انجام می شود. هم زدن با هوا – فیلتر کردن محلول الکترولیت و تهویه گاز مورد نیاز است. نسبت فضای آند / کاتد ۱.۵-۲.۰: ۱ است.

مشخصات: پوشش سازگار با محیط زیست ؛ نمک کروم شش ظرفیتی سمی استفاده نمی کند، و فن آوری مربوط سازگار با محیط زیست آسیب نمی رساند. در نتیجه، هزینه کم تصفیه پساب صنعتی کروم به دست می آید. علاوه بر این، استفاده از آند ساخته شده از گرافیت انتشار مواد مضر را کاهش می دهد.

پوشش رنگ سفید براق.

قطع برق ناگهانی تجهیزات خط هیچ تاثیر منفی بر روی ظاهر پوشش بر جا نمی گذارد.

MCR-3500 نمک سه ظرفیتی کروم ۲۷۵ : گرم / لیتر
MCR-3501 نمک سه ظرفیتی کروم ۱۵۰ : گرم / لیتر
MCR-3502 تثبیت کننده ۷۰-۹۰ : میلی لیتر / لیتر
MCR-3503 مکمل فعال ۳-۶: میلی لیتر/ لیتر
MCR-3506 رنگدانه رنگ آمیزی ۱۰: میلی لیتر /لیتر
MCR-3507 پخش کننده ۲۰: میلی لیتر / لیتر

آبکاری کروم را در دمای ۲۵-۳۵ ℃ چگالی جریان در کاتد ۱۰-۲۲A / دسی متر مربع، و pH 2.5-3.5 انجام می شود. هم زدن با هوا – فیلتر کردن محلول الکترولیت و تهویه گاز مورد نیاز است. نسبت فضای آند / کاتد ۱.۵-۲.۰: ۱ است.

مشخصات: پوشش سازگار با محیط زیست ؛ نمک کروم شش ظرفیتی سمی استفاده نمی کند، و فن آوری مربوط سازگار با محیط زیست آسیب نمی رساند. در نتیجه، هزینه کم تصفیه پساب صنعتی کروم به دست می آید. علاوه بر این، استفاده از آند ساخته شده از گرافیت انتشار مواد مضر را کاهش می دهد.

پوشش رنگ سیاه مایل به آبی با ته رنگ، مانند یک پوشش قلع و کبالت.

قطع برق ناگهانی تجهیزات خط هیچ تاثیر منفی بر روی ظاهر پوشش بر جا نمی گذارد.

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

لباس ‌زیرها برای خانم ها علاوه بر پوشانندگی زیبایی و سلامتی را به همراه خواهد داشت. انواع برند سوتین زیاد است انتخاب بهترین برند لباس ‌زیر درواقع احترام به ‌سلامت شخصی خود است و بهتر است که در انتخاب برند مناسب دقت کافی را داشت. پیدا کردن یک لباس‌زیر مناسب که تمام ویژگی های موردنظر را داشته باشد، در بین برند های متنوع کار راحتی است. برندهای معتبر زیادی هستند که قطعا چیزهایی که باب میل و سلیقه شخصیتان باشد را فراهم می‌کنند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود هرکدام را که می خواهید انتخاب کنید.

انواع برند سوتین

  1. برند ان‌بی‌بی NBB: این برند، تُرک است و انواع لباس زیر زنانه را به ۴۰ کشور دنیا صادر می‌کند. هدف ان‌بی‌بی تولید محصولات با کیفیت و زیبا برای ایجاد حسی فوق‌العاده در خانم ها می باشد. لباس‌های زیرNBB دارای قیمت‌های مناسبی هستند که همه مشتریان هم این ویژگی ین برند را می دانند. یکی از اهداف این برند، تولید انواع لباس زیر و لباس‌های راحتی خانگی با قیمت مناسب و قابل خرید برای عموم است. برند ان‌بی‌بی NBB در طول سال‌های زیاد ثابت کرده ‌است که محصولات خود را با طرح‌های جدید و به روز ارائه می‌کند. ارائه‌ی مداوم مدل‌های جدید لباس زیر زنانه از ویژگی های مهم این برند است. محصولاتی مثل: لباس زیر بارداری، انواع بادی، تاپ و زیرپوش، لباس شنا و لباس راحتی خانگی و خواب از مجموعه‌های این برند ترک محبوب است. یکی از لباس زیر های این برند لباس زیر نخی است که بهترین، محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع لباس زیر برای مصرف روزانه است. لباس زیر نخی قابلیت تنفس دارد و از بیماری‌های قارچی و ایجاد آلرژی جلوگیری می‌کند.
  2. برند کوتون KOTON: برند کوتون در زمینه لباس‌های خیابانی فعالیت بیشتری دارد چون این نوع استایل‌ها‌ طرفداران بسیاری بین جوانان دارند. لباس‌هایی با طرح‌های جدید، کیفیت متوسط و قیمت عادلانه از ویژگی ها ی این برند است که مشتری‌ها را در طول سال‌ها خوشحال و وفادار نگه داشته است. کوتون همیشه با جریان مد پیش می‌رود ولباس هایش طبق ترند‌های جهانی مد و فشن است. با شروع هر فصل لباس‌های نوظهور این برند پیشروی صنعت لباس در سه دسته‌ زنانه، مردانه و کودکانه عرضه می‌شوند. این انعطاف و همراهی با جریان‌های دنیای مد ویژگی است که کوتون را به برندی همه پسند تبدیل کرده است. این برند بیشتر به خاطر پوشاک خود محبوب می باشد. معمولا سوتین های زنانه ی برند کوتون از سایر برند ها گران تر و پر هزینه تر می باشد.
  3. برند Yeni Inci: شرکت ینی اینجی پرچمدار کیفیت محصولات لباس زیر زنانه هستند. البته تولیدات این شرکت فقط محدود به لباس زیر زنانه نمی شود بلکه در تولیدات محصولات زنانه و مردانه فعالیت داشته و توانسته برند معروفی را در ترکیه و خاور میانه و اروپای شرقی همچنین جنوب شرق آسیا به خود اختصاص دهد. شرکت YENIINCI  همچنین شرکت مادام را زیر مجموعه خود دارد که خود با تولید متنوع ترین ستهای شورت و سوتین زنانه کمک زیادی به این برند مطرح ترکیه کرده است. محصولات این شرکت شامل ست شورت و سوتین، سوتین تک، لباس خواب گن، شورت  پروتز و لباس حاملگی می باشد. این شرکت موفق به دریافت نشان جهانی AZO یا همان محصولات ضد سرطان شده است و همیشه کیفیت را سرلوحه تولیدات خود قرار داده است.
  4. برند ANIL: شرکت آنیل ANIL را می توان به عنوان تولید کننده بهترینهای لباس زیر ترکیه معرفی کرد چون که هم از نظر کیفیت و هم از نظر تنوع و نو آوری پیشرفت های زیادی داشته است. برند آنیل ANIL همیشه در تولید محصولات خود سلامتی مشتری را در نظر گرفته است و موفق به کسب نشان جهانی AZO محصولات ضد سرطان است آنیل جز محدود برندهای ترکیه می باشد که اجازه صادرات به اتحادیه اروپا را دارد. شرکت آنیل ترکیه ANIL در زمینه های مختلف ازجمله لباس زیر زنانه و لباس زیر مردانه  و اکسسوریهای متنوع فعالیت دارد. محصولات شرکت آنیل ANIL عبارت است از سوتین تک، ست شورت و سوتین لباس خواب ستهای فانتزی گن و همچنین اکسسوریهای متنوع.
  5. برند BellaDonna: شرکت بلادونا ترکیه BELLADONNA  در قسمت های مختلفی اقدام به تولید لباس زیر زنانه کرده است که می توان به ست شورت و سوتین و سوتین تک مینیمایزر و لباس خواب  و شورت تک اشاره کرد. یکی از ویژگی های مهم برند بلادونا BELLADONN توجه این شرکت در بکار گیری رنگ ها است. بلادونا BELLADONNA برای تولید لباس زیر زنانه علاوه بر کیفیت به رنگ هم توجه ویژه ای دارد به طوری که بعضی محصولات بلادونا تا 12 رنگ تولید می شود. در ضمن در کنار استفاده از رنگهای متنوع کیفیت بسیار خوبی هم دارد و محصولات لباس زیر زنانه  بلادونا BELLADONNA  همیشه در بهترین کیفیت ممکن عرضه می شوند.

لباس‌زیر شاید لباسی باشد که در زیرترین لباس‌ها پوشیده می شود و زیاد در معرض دید نیست اما این موضوع دلیل نمی‌شود که چون کسی آن را نمی بیند پس اهمیتی هم به آن داده نشود. لباس‌زیر از مهم‌ترین لباس‌هایی است که خانم ها در طول روز به تن دارند و بیشترین ساعات روز در تماس با بدن است.

سوتین یا لباس زیر لباسی نیست، که فقط جنبه زیبایی یا تزئینی داشته باشد، اولین اولویت برای انتخاب و پوشیدن لباس زیر رعایت نکات سلامتی پزشکی است. بهترین برند های تولید سوتین در تلاش اند تا با استفاده از بهترین مواد اولیه و توجه به فرم طبیعی سینه محصولاتی را تولید کنند که علاوه بر داشتن زیبایی برای سلامتی بدن نیز مفید باشد؛ بنابراین در انتخاب بهترین سوتین با توجه به فرم بدن باید دقت کرد.

در بازار انواع برند سوتین وجود دارد که با توجه به کیفیت و نوع مواد تولیدی متفاوت هستند. در تولید یک سوتین خوب ویژگی های زیادی باید در نظر گرفته شود، ساده ترین و مهمترین این ویژگی ها عبارت اند از:
• مواد اولیه، کثل پارچه، فنر و…
• راحت بودن لباس زیر
• مدل های به روز و جذاب
• سایز بندی استاندارد
برندی مناسب است که بتواند تمامی مطالب بهداشتی و استانداردهای لازم را برای ارائه سوتین انجام دهد، در این صورت است که می تواند به یک برند ماندگار و قابل اعتماد در صنعت لباس زیر تبدیل شود.

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

ساخت لوله آزمایشگاهی

مواد پلاستیکی آزمایشگاهی بر روی پارامترهای حیاتی آبشار Daphnia magna تأثیر می گذارد. عامل اصلی به عنوان “نوآوری” مواد تعریف شده است. D. magna ویژه نوجوانان به طور جداگانه در الف) 50 میلی لیتر لوله های پلی پروپیلن استاندارد آزمایشگاه و ب) لوله های یکسان که برای چندین هفته شسته شده و هوادهی شده اند، مورد استفاده قرار میگیرند. اثر معنی دار کمی بر رشد و باروری D. magna داشته اند. لوله های جدید باعث تاخیر بلوغ، کاهش تولید مثل و کاهش رشد در مقایسه با لوله های شسته شده و دوباره استفاده شده از نام تجاری مشابه شده اند.

یافته ها نشان می دهد که نوآوری لوله ها باعث مهار یا اثرات سمی بر D هستند. اغلب لوله های پلاستیکی آزمایشگاهی مگنا به علت خاصیت استریل به صورت جداگانه استفاده می شوند. لوله های نازک ممکن است عامل مهمی در نتایج تحقیقات باشد و نباید نادیده گرفته شوند. ظروف پلاستیکی یکبار مصرف ممکن است با هزینه ای که به نظر می رسد نادیده گرفته شود و اثرات نامطلوبی در تست های زیستی و سیستم های بیولوژیکی ایجاد کنند. یافته های ارائه شده، نیازمند ادامه آگاهی عمومی در مورد عوامل مواجهه با محیط آزمایشگاهی مواد هستند. بر اساس یافته های حاضر، نویسندگان پیشنهاد می کنند که پلاستیک هایی که برای استفاده در تحقیقات حساس مورد استفاده قرار می گیرند، باید قبل از استفاده شسته و هوادهی شوند.

 

معرفی و توضیح ساخت لوله آزمایشگاهی

پدیده اشباع کننده های فلزی ساز
1) مواد نامطلوب را از رزین های پلاستیکی ذخیره میکنند
2) در ترکیبات بالقوه سمی در پلاستیک های مورد استفاده در جراحی، تزریقات و درمان های مرتبط با آن حضور دارند
3،4) گزارش های اخیر در مورد اثرات مخدوش یا حتی مخرب ظروف معمول پلاستیکی مورد استفاده شده در تحقیقات تجربی، نیاز به آگاهی مستمر در میان کارشناسان آزمایشگاه را نشان می دهد.

اصطلاح “پلاستیک” شامل انواع بسیاری از محصولات ساخته شده میباشد از رزین های مصنوعی پلیمر مانند پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی وینیل کلرید و ترکیبات متعدد دیگرتا افزودنی ها و ترکیبات را شامل میشوند. چنین موادی به طور فزاینده ای در همه جنبه های جامعه و زندگی روزمره و همچنین در تحقیقات مورد استفاده قرار می گیرند. برآورد شده است که تولید جهانی سالانه اقلام مختلف پلاستیکی حدود 300 میلیون تن است و تقریبا سهم هر انسان روی کره زمین 40 کیلوگرم میباشد. مقدار ناشناخته این مصرف سالانه در تسهیلات تحقیقاتی آزمایشگاهی، عمدتا به عنوان مواد مصرفی یکبار مصرف استفاده می شود. تحقیقات منتشر شده از پنج دهه گذشته نشان داده است که شفافیت های شیمیایی از پلاستیک های آزمایشگاهی و پلاستیک های پزشکی می تواند اثرات مخدوش کننده یا متفاوتی بر نتایج آزمایشات و همچنین اضافه کردن خطرات سمی در درمان بیماران داشته باشد.

 

آلودگی های ساخت لوله آزمایشگاهی

بررسی گسترده ای از 120 نشریه، بررسی 11 مورد از اثرات پلاستیک های مختلف را بر سلامت حیوانات آزمایشگاهی و انسان نشان می دهد و بسفنول ها و فتالات را به عنوان دو خانواده از مواد افزودنی پلاستیسیته شیمیایی شناخته شده برای آلودگی مواد تحقیقاتی برجسته می کند. در طول بررسی ما فقط اطلاعات پراکنده ای در مورد چگونگی ساخت پلاستیک های مختلف و اجزای پلاستیک را در فرآیندهای بیولوژیکی، متابولیک و عملکرد کلی موجودات مختلف مشاهده می کنیم. با توجه به این واقعیت که چنین موادی در همه جا نه فقط در محیط آزمایشگاهی، بلکه در اکثر محیط های دیگر نیز، مخصوصا در اقیانوس ها یافت می شوند، شگفت آور است.

 

  • parisa021 021