آبکاری کروم در منزل

فانتاکروم چیست؟
آبکاری کروم در منزل : اگر بخواهیم درباره مقوله فانتاکروم توضیح دهیم باید این گونه بیان کنیم که یک روش مدرن و نوین در سیستم آبکاری است که با ارائه تکنیک های منحصر به فرد پوششی خود بر روی سطوح تمامی اجسام، جایگزین بسیار مناسب و ایده آل برای پوشش های کروم سنتی و قدیمی به حساب می آید. این سیستم بر اساس جدیدترین و پیشرفته ترین متدهای آبکاری و تکمیل سطوح طراحی شده است لذا این امر موجب گشته تا به عنوان منحصر به فرد ترین سیستم پوششی در دینا معرفی شود که طرفداران بی شماری را به سمت خود جذب نماید.

آبکاری کروم در منزل : به این علت که کار کردن با دستگاه فانتاکروم بسیار ساده است شما اگر یک دستگاه فانتاکروم در منزل داشته باشید می تواند آبکاری کروم سخت را به راحتی در خانه انجام دهید
از آنجایی که روش های آبکاری و پوششی سنتی، دارای محدودیت های زیادی هستند لذا سیستم آبکاری فانتاکروم با سرعت عمل بالا و روش های پوششی به صرفه و بسیار زیبای خود توانست به عنوان بهترین و محبوب ترین سیستم آبکاری دنیا، جایگاه ویژه ای در میان طرفداران خود پیدا کند.
بهترین مزیت های استفاده از فانتاکروم چیست؟
همانطور که گفته شد فانتاکروم یکی از روش های آبکاری نوین است که فرایند خود را به صورت پاششی انجام می دهد. این فناوری برای اولین بار در کشور ایتالیا طراحی و تولید، سپس به سراسر دنیا عرضه شده است. به طوری که می توان گفت در حال حاضر کمتر کشوری وجود دارد که این روش مدرن در زیبا سازی و پوشش سطوح اجسام مختلف خود استفاده نمی کند. اگر بخواهیم بهترین مزیت های استفاده از فانتاکروم را بیان کنیم لازم است به تمامی موارد زیر اشاره نماییم.
یکی از مهم ترین و بهترین مزیت های این روش، سهولت و تسریع در انجام کار در هر مکانی حتی آبکاری کروم در منزل می باشد. به طوری که تنها با داشتن یک اپراتور و آموزش چند ساعته به صورت عملی و تخصصی، می توان در کمترین زمان ممکن عمل آبکاری را به بهترین شکل خود انجام داد.
توانایی انجام آبکاری و پوشش سطوح بر روی تمامی اجسام از دیگر قابلیت ها و مزیت های ارزشمند این سیستم به حساب می آید. چوب، پلی استر، سرامیک، کاشی، موزائیک، کامپوزیت، آلومینیوم، پلاستیک، شیشه و… از جمله مواردی هستند که می توان روش آبکاری و زیبا سازی فانتاکروم را بر روی آن ها پیاده نمود

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تبلیغات یعنی کسب و کاری می خواهد پیامی را برساند. حالا هرچه روش رساندن پیام شما هوشمندانه تر باشد در نتیجه تاثیر بیشتری خوهد داشت. هر چقدر هم که محصولات یا خدمات شرکت شما فوق‌العاده باشد اگر برای آنها تبلیغات نکنید هیچ‌کس از وجود آنها آگاه نخواهد شد. هدف از برنامه‌ی تبلیغاتی رسیدن به بیشترین مخاطبان ممکن و جذب مشتریان جدید با کمترین هزینه است. اگر تبلیغات به درستی انجام شود می‌تواند به سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ای برای کسب‌و‌کارهای کوچک تبدیل شود ولی اگر به شکلی درست انجام نشود موجب هدر رفتن مقدار زیادی از پول‌های شما می‌شود. در واقع تبلیغات می‌تواند بازی ماهرانه و هوشمندانه‌ای باشد شما با یادگیری روش های تبلیغاتی و با برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر برنامه‌ی تبلیغاتی‌تان می توانید کلی در کسب و کار خود پیشرفت کنید.

یکی از مهم ترین اشتباهات، ارائه‌ی تبلیغاتی کلی است که مخصوص مشتریان هدف نیست یا توجه آنها را به خود جلب نمی‌کند. ابتدا باید مشخص کنید که قصد دارید چه نوع مشتریانی را به خود جذب کنید و کاری کنید که تبلیغات شما به‌طور خاص با آنها ارتباط برقرار کند. یکی از نکات مهم در آگهی تبلیغاتی برجسته کردن جوانب مثبت کسب‌و‌کار شماست یعنی همان عواملی که موجب مزیت رقابتی شما می‌شوند. آگهی‌های تبلیغاتی بسیار زیادی وجود دارد که هوشمندانه ساخته شده‌اند ولی دربیان مزیت‌های ویژه‌ی محصول یا خدمات تبلیغ‌شده، ناتوان هستند. تا زمانی که مزایای محصولاتتان را برجسته نکنید تبلیغات، ارزش ویژه‌ی محصولات شما را به مشتریان هدف نشان نمی‌دهد. 

محصولات فراوانی وجود دارند که آنها را از روی شکل بسته‌بندی یا لوگویشان تشخیص می‌دهید. باید بدانید که تصویر در تبلیغات و ترویج کسب‌و‌کارتان، اهمیت زیادی دارد. بسیاری از تبلیغ‌کنندگان، برای ایجاد تصویری همیشگی در ذهن مشتریان تلاش نمی‌کنند و فرصت تأثیر گذاشتن بر مشتریان احتمالی خود را از دست می‌دهند. راه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها وجود دارد، ولی در تبلیغات نباید حساسیت به خرج بدهید و کیفیت را فدای کاهش هزینه‌ها کنید زیرا این کار بر میزان فروش تأثیر می‌گذارد و این تأثیر موجب تغییرِ نتیجه‌ی نهایی می‌شود. همیشه تبلیغات موفق هزینه دارد و به همین دلیل هم مؤثر است.

یکی از بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری، تبلیغات مناسب در محل مناسب است. ممکن است که مجله، ایستگاه رادیویی یا حتی برنامه‌ی تلویزیونی مورد علاقه‌ی شما برای مخاطبان هدف‌تان جذابیتی نداشته باشد. شما باید در مورد بازار هدف خود تحقیق کنید تا آنها را بهتر بشناسید و بدانید که چه چیزهایی را مطالعه می‌کنند، چه برنامه‌هایی را تماشا می‌کنند و به چه چیزهایی گوش می‌دهند. و بعد تبلیغات را در رسانه‌ی مناسبی قرار دهید، تا بتوانید پیام‌تان را به بازار هدف‌تان برسانید.

اختصاص دادن مبلغی ثابت برای تبلیغات باعث می‌شود تا در زمان‌های رکود تجارت‌تان، بیش از حد لازم برای تبلیغات هزینه کنید و در زمان‌های رونق کسب‌و‌کارتان، برای تبلیغات و جذب مشتری، به اندازه‌ی کافی هزینه نکنید. یکی از اشتباهات بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کارها، این است که بودجه‌ی خود را بر اساس نیازهای تبلیغاتی فصلی‌شان تنظیم نمی‌کنند و یک هزینه کلی برای تبلیغات خود تعیین می کنند.

بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کارها، بر اساس قیمت و نرخ بالقوه‌ی بازدهی، بهترین مکان برای تبلیغات را انتخاب می‌کنند و پس از مدتی متوقف می‌شوند. در تبلیغات هم مانند سرمایه‌گذاری، نباید همه‌ی پول‌هایی را که قصد دارید برای تبلیغات هزینه کنید یک جا خرج کنید باید در بین انواع رسانه‌های مناسب برای مخاطبان هدف و بودجه‌تان پخش کنید. هیچ محصول یا خدمتی وجود ندارد که برای همه جذاب باشد. بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کارها از جمله مدیران شرکت‌ها سعی می‌کنند راه‌هایی را برای دسترسی به تمام بازارها پیدا کنند. ولی به طور معمول، این روش عملی نیست. این کار می‌تواند برای کسب‌و‌کارهای کوچکی که نمی‌توانند همزمان در چند بازار فعالیت کنند، به فاجعه منتهی شود. پس بهتر است که بازار هدف خود را بشناسید و بهترین آگهی ها را برای مخاطبان هدفتان ارائه دهید.

اگر پول و زمان کافی برای سرمایه‌گذاری بر روی گروه‌های کانونی دارید می‌توانید تبلیغات خود را بر روی افراد دیگر آزمایش کنید و واکنش آنها را بسنجید. آیا پیامی را که می‌خواهید منتقل می کند، درک می‌کنند و می‌پذیرند اگر چنین نیست، بفهمید که چگونه می‌توانید پیام‌تان را به شکل مؤثرتری به آنها منتقل کنید. البته راه‌های ارزان‌تری هم برای آزمایش تبلیغات شما وجود دارد. برای نمونه می‌توانید از پرسشنامه استفاده کنید. 

شما به راحتی می‌توانید از مشتری یا ارباب‌رجوع بپرسید که چگونه با محصولات یا خدمات شما آشنا شده است. با وجود اینکه انجام این کار بسیار ساده است، ولی بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کار به خود زحمت انجام آن را نمی‌دهند. دانستن اینکه مؤثرترین عناصرِ آگهی‌های تبلیغاتی شما، کدام عناصر هستند و کدام رسانه‌ها، سودآورترین فرصت‌های تبلیغاتی را برای شرکت شما فراهم می‌کنند، بسیار سودمند است. 

برای آنکه کسب و کار ها تبلیغات موثری داشته باشند باید آن را تکرار کنید و گرنه مردم شما را فراموش می کنند. تحقیقات نشان داده حداقل باید پنج بار تبلیغ کنید تا مشتری به سمت شما جذب شود. بسیاری از مردم کارشان را در دقیقه نود و یا در وقت اضافه انجام می دهند و بسیاری از مردم تا مجبور نشوند کاری را انجام نمی دهند. بنابر این عبارت هایی که حس عجله و مهلت داشته باشد در تبلیغات خود به کار ببرید. اغلب تصمیمات ما به صورت احساسی گرفته و سپس با منطق توجیه می شوند. موضوع مهم این است که احساسات تحت تاثیر حواس پنچگانه ما ثبت و وارد مغز می شوند پس باید حواس مختلف شخص را در و فروش لحاظ کنیم. پخش یک موسیقی خاص بر تصمیمات خریدار تاثیر می گذارد همچنین ثابت شده که  استفاده از بوی خاص در لباس فروشی باعث فروش بیشتر شده است. به طور خلاصه هر عاملی که باعث ایجاد احساس بهتر در مشتری شود می تواند فرایند تصمیم گیری خرید را سادتر کند پس از خود بپرسید چگونه تبلیغ کنیم واز چه کلمات احساسی در تبلیغ به کار ببرم تا بیشترین اثر را داشته باشد کلمات قدرت فوق العاده ای دارند.

در آخر شما باید با سه عبارت یا جمله نظر مشتری را به تبلیغ جلب کنید تا او اشتیاق پیدا کند بقیه را هم بخواند. اگر چیزی را تبلیغ کنید که نیستید یا از عهده آن نمی توانید برایید این به ضرر شماست. بنابراین بهتر است آگاه باشیم که رنگ مورد استفاده‌ ما بر مخاطب چه تأثیری می‌گذارد. باید آنچه به نفع مشتریان است بزرگتر بنویسید، اطلاعات تماس و نام فروشگاه را ریزتر بنویسید. از بالا به پایین ابتدا آن چه به نفع مشتری است بنویسید و در آخر نام فروشگاه و آدرس و.. بنویسید. اگر بتوانید با یک عکس منظور خود را برسانید خیلی بهتر از این است که جمله بنویسید. زیرا ذهن انسان تصویر را بهتر و زود تر از جمله دریافت می کند.

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

مشاورین املاک همیشه یک شغل پر چالش و همه جانبه ای را تجربه می کنند. چون که نمی دانند در آینده چه آدم هایی با سلایق و خواسته های متنوع ممکن است از آن ها در خواست مشاوره داشته باشند. به همین دلیل باید همیشه در همه ی رسانه های تبلیغاتی حضور داشته باشند. و دیگر زمان فایل های کاغذی تمام شده. امروزه می توان   در کمترین زمان ممکن و با یک کلیک ساده به مرجعی کامل وصل شد و به راحتی هر ملکی را که می خواهند جست و جو کنند کمتر کسی برای پیدا کردن خانه به فایل های کاغذی بنگاه ها احتیاج پیدا می کنند بنابر می توانید یک وب سایت تخصصی در زمینه درج آگهی املاک پیدا کرده و در آن عضو شوید و آگهی های خود را آنلاین منتشر کنید و به راحتی به مشتریان واقعی خود دست پیدا کنید.

با استفاده از سایت های تخصصی و ثبت عنوان های جذاب برای آگهی های خود و قرار دادن عکس های واقعی خود ملک می توانید یک آگهی کاملی را ارائه دهید سعی کنید توضیحات کامل راجع به ملک بنویسید در توضیحات خود سعی کنید از نگارش ساده و روان استفاده کنید به طوری که مخاطب هنگام خواندن آن بتواند درک درستی از نوشته های شماپیدا کند در آگهی های خود تمام راه های ارتباطی مثل : شماره تماس ، ایمیل ، و آی دی  شبکه های اجتماعی قرار دهید.

امروزه به طور میانگین هر فردی روزانه حدود یک ساعت از وقت خود را صرف جست و جو در شبکه های اجتماعی و سایت ها می کند. و این آمار و ارقام نشان می دهد که شما حتما باید آگهی های تبلیغاتی خود را در شبکه های اجتماعی و سایت ها انتشار دهید. نکات مهم در هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی عبارت است از : استفاده از یک عکس مناسب و قابل قبول برای صفحه ی خود، تولید محتوای جذاب برای پست های خود، به فکر جذب کردن فالوور ها باشید، از هشتگ ها استفاده کنید و به طور مرتب و با برنامه ریزی فعالیت کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و گستردگی شبکه های اجتماعی تمام افراد فرصت استفاده از همه این سایت ها و اپلیکیشن ها را ندارند و فقط تعداد محدودی از این اپلیکیشن ها را دنبال کنند. بنابراین مشاورین املاک باید سعی کنند در همه ی این سایت ها صفحه مخصوص خود را داشته باشند. چونکه عضو شدن در هر سایت یک شانس محسوب می شود. همیشه برای معرفی و ماندگار شدن خودتان در ذهن مردم یک نشانی از خودتان باقی بگذارید. داشتن کارت ویزیت می تواند گزینه مناسبی باشد در مهمانی ها، تفریح، حتی هنگام سفر در فرودگاه با یک کارت ویزیت خود را در ذهن افراد ماندگار کنید. شاید افراد در حال حاضر به کارت ویزیت شما احتیاجی نداشته باشند اما می توانند کارت شما را به دست بقیه افراد برسانند و این دقیقا همان تبلیغاتی است که شما به آن احتیاج داشتید.

مزیت های تبلیغات اینترنتی برای املاک

1. از مراجعه های بی هدف و هر روزه مراجعین به مشاورین املاک جلوگیری می شود.

2. روش های تبلیغات اینترنتی برای مشاور املاک نسبت به تبلیغات آفلاین چاپی برای مشاورین املاک کم هزینه تر خواهد بود.

3. با انتشار اطلاعات و تصاویر خانه ها در سایت، می توانید مخاطبان هدف بسیاری پیدا کنید.

4. به نظرات کاربران توجه کنید اینجوری متوجه خواهید شد که در این برهه زمانی مردم بیشتر به دنبال چه املاکی و با چه متراژی می باشند و می توانید مشتریان هدف را شناسایی کنید. 

5. با تبلیغات اینترنتی می توانید علاوه بر تصاویر خانه ویدئو هم از خانه به نمایش بگذارید.

6. تبلیغات اینترنتی بی انتها و نامحدود می باشند و می توانید تعداد فایل های بیشتری را برای تبلیغات در معرض نمایش بگذارید.

با طراحی وبسایت و شناسایی جامعه هدف و با تولید محتوا بر اساس کلمات کلیدی می توانید از توانایی ها، مهارت ها و تکنیک های خود در خرید و فروش، رهن و اجاره خانه مطالبی را انتشار دهید. شما می توانید خدماتی را که ارائه می دهید، ملک هایی که در حال خرید و فروش یا رهن و اجاره آنها هستید را در سایت های معتبر و مرتبط با کسب و کار خود تبلیغ کنید. کسانی که سایت های تخصصی املاک دارند با دریافت پورسانت املاک شما را آگهی کرده و در فروش شما سهیم خواهد شد. آنها به دلیل دریافت پورسانت، بیشتر از شما تلاش خواهند کرد تا یک قرارداد به نتیجه برسد. 

یکی دیگه از روش های موفقیت مشاور املاک می توان به ایمیل اشاره کرد. شما می توانید اطلاعات فایل های خود را از طریق ایمیل برای خریداران خانه ارسال کنید. دقت داشته باشید قبل از ارسال ایمیل ابتدا فایل های خود را دسته بندی کرده سپس خریداران را شناسایی کرده و در نهایت با توجه به درخواستی که دارند، متن ایمیل را تنظیم کنید. در شناسایی خریداران دقت داشته باشید، آگاهی از سن آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

اینستاگرام هم یک ابزار فوق العاده برای تبلیغات با بازدهی بالا می باشد. تصاویر تاثیر زیادی در جذب مخاطب و جلب کردن نظر او در تبلیغات اینستاگرامی دارد. اگر مشاور املاک هستید و میخواهید برای املاک خود در اینستاگرام کمپین تبلیغاتی راه بیاندازید به موضوع تصویر و عکس پست های پیج خود اهمیت ویژه ای دهید. گاهی یک تصویر میتواند یک بیننده را بدون اینکه از موضوع محتوای آن با خبر باشد به پیج شما بکشاند و آنرا تبدیل به مشتری کند. 

یک عامل مهم دیگر برای تبلیغات املاک از طریق اینستاگرام کپشن نویسی می باشد. موضوعی که در کپشن خود انتخاب میکنید می بایست کاربردی باشد و یک ارزش افزوده ای را  به کاربران ارائه دهد تبلیغات برای املاک از نوع اینستاگرامی میتوان به پیج های پر بازدید اشاره کرد. اینفلونسرها در حال حاضر بازار داغی در تبلیغات دارند و این نکته را باید توجه کرد که تبلیغات املاک را تا حد ممکن در پیج هایی انجام داد که به طور مستقیم یا غیر مستقیم نزدیک به مخاطب هدف باشد. تبلیغ نویسی و ویرایش متن تبلیغاتی میتواند باعث پیشرفت بسیار زیاد یک کسب و کار شود چون که مشتریان هدف بیشتر جامعه را تشکیل می دهند به همین دلیل انتشار تبلیغات برای مشاورین املاک اهمیت زیادی دارد.

بسیاری از مشاورین املاک قدر مشتریانی را که به آنها مراجعه می‌کنند نمی‌دانند. اتفاقی که معمولا رخ می‌دهد این است که وقتی خانه ای متناسب با خواسته‌های مشتری ندارند بیشترین لطفی که در حق مشتری می‌کنند این است که کارت ویزیت خود را به مشتری می‌دهند و از او می‌خواهند که بعدا تماس بگیرد، این بدترین کاری است که می توان انجام داد. شما باید به هر فرد مراجعه کننده به چشم مشتری خود نگاه کنید و از او اطلاعات تماسی لازم را بگیرید و به او قول دهید که تمام تلاش خود را برای پیدا کردن خانه مورد علاقه او خواهید کرد و البته باید واقعا این تلاش را بکنید، این کار حس اهمیت داشتن را به مشتری القا می‌کند و موجب اطمینان می‌شود و احتمال معامله را افزایش می‌دهد. 

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

ترجمه کتاب کودک

برای ترجمه کتاب کودک باید به این موضوع توجه داشت که کودکان مخاطبان خاصی هستند و برای تولید هر نوع محتوا برای آن‌ها لازم است ابتدا ویژگی‌های شخصیتی و روحیات آن‌ها را به خوبی بشناسیم. کتاب‌هایی که برای کودکان ترجمه می‌شوند ساختار و فرمی منحصر به فرد دارند که با محتوای بزرگسالان تفاوت‌های زیادی دارد و توجه به این تفاوت ها اهمیت زیادی دارد. در واقع بدون توجه به این نکته نمی‌توان در زمینه تولید محتوای مکتوب برای کودک موفق عمل کرد. ترجمه کتاب کودک کار هر مترجمی نمی باشد چون که لازم است قبل از ترجمه شخص مترجم به محتوای کتاب و تأثیرات فرهنگی آن به صورت دقیق و متفکرانه بپردازد و آن‌ها را ارزیابی کند.

اصول ترجمه کتاب کودک:

  1. انتخاب کتاب مناسب: در ابتدا برای شروع کار باید کتاب مناسبی را انتخاب کنید. و سعی کنید حوزه‌ی مورد نظر خود را مشخص کنید. می خواهید در کدام حوزه‌  کودک فعالیت کنید مثل روانشناسی، آموزشی ، بهداشتی و … . می توانید در گوگل هم تازه ترین کتاب ها را انتخاب کنید در این صورت گزینه‌های زیادی را در نتیجه‌ی جستجوی خود مشاهده خواهید کرد یا می توانید جستجوی خود را محدودتر کنید مثلا فقط موضوع بهداشت برای کودکان، سلامتی، عادات غذایی و … را جستجو کنید. شاید در ابتدا انتخاب کتاب مناسب کار خیلی راحتی نباشد چون گزینه‌های بسیار زیادی در مقابل شما قرار دارند که انتخاب را برای شما سخت تر میکنند. اما با محدودتر کردن حوزه ی مورد نظرتان می‌توانید گزینه‌ها را کمتر کنید. با هر جستجو معمولا مشخصات کامل کتاب از جمله ناشر، خلاصه‌ی داستان، و… برای شما به نمایش در می آید.
  2. مطمئن شوید که قبلا نرجمه شده یا نه: برای اینکه مطمئن شوید کتاب انتخابی شما قبلا توسط فرد دیگری ترجمه نشده ساده ترین راه استفاده از سایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی است می توانید عنوان اصلی کتاب یا نام نویسنده  را در آنجا جستجو کنید. البته می توان عنوان ترجمه شده را هم جستجو کرد ولی ممکن است مترجم دیگری آن کتاب را با عنوان دیگری ترجمه کرده باشد. پس قبل از هرچیزی حتما از این موضوع مطمئن شوید.
  3. اجازه از ناشر خارجی: قبل از اینکه کار ترجمه را شروع کنید حتما از ناشر خارجی اجازه بگیرید. این موضوع کار خیلی ساده ای است. هنگامی که نام کتاب را در اینترنت جستجو کنید مشخصات کامل کتاب از جمله نام ناشر آن به شما نشان داده می شود که می توانید به صفحه‌ی انتشارات مراجعه کرده در آنجا آدرس ایمیل ناشر را پیدا کنید و برای آنها ایمیل بفرستید. و اگر می خواهید از همان تصویر های اورجینال کتاب برای کتاب خود استفاده کنید حتما این موضوع را هم به ناشر اطلاع دهید تا شرایط خود را برای ترجمه کتاب برای شما توضیح دهند.
  4. پیدا کردن ناشر برای چاپ: بعد از گذراندن این مراحل می‌توانید ترجمه کتاب را شروع کنید. بعد از ترجمه‌ی کتاب مهم‌ترین و البته مشکل‌ترین قسمت کارپیدا کردن ناشری است که قبول کند چاپ کتاب را به عهده بگیرد. ممکنه ابتدا و بعد از مراجعه به چندین ناشر هیچکدام از آن ها کتاب شما را قبول نکنند. اما نباید نا امید شوید و بهتر است حداقل یک سوم متن ترجمه شده‌ی کتاب را در اختیار ناشر قرار دهید. سعی کنید دلایل قانع کننده‌ای را برای ناشر شرح دهید که او را متقاعد کنید چاپ کتاب شما را به عهده بگیرد. مطمئن باشید در صورتی که مراحل قبلی را به خوبی انجام داده‌باشید، خصوصا در صورت انتخاب مناسب کتاب، این مرحله را هم به راحتی پشت سر می‌گذارید.
  5. ثبت کتاب ترجمه شده در کتابخانه ملی: انجام ثبت کتاب در کتابخانه ملی بر عهده ی ناشر می باشد. باید مشخصات کتاب شما در کتابخانه‌ی ملی ثبت شود تا نام شما به عنوان مترجم در کنار عنوان کتاب قرار بگیرد.
  6. دقت به لحن ترجمه: این موضوع بسیار مهم است و حتما باید خود را جای مخاطبی بگذارید که قرار است کتاب شما را بخواند. علاوه بر این باید فرهنگ جامعه‌ی مبدا را هم در نظر داشته‌باشید. گاهی برخی کلمات یا عبارت‌ها در زبان مقصد وجود دارند که برای مخاطبان کتاب غیر قابل درک و فهم هستند. سعی کنید بهترین معادل‌ها را بر اساس معیارهای فرهنگی جایگزین کنید.
  7. حفظ ساختار متن: متن کتاب‌های کودکان معمولا کوتاه هستند و در هر صفحه هم تعدادی جمله کوتاه نوشته شده که به شدت کنجکاوی کودک را تحریک می‌کنند. مترجمان هنگام ترجمه کتاب کودک بایدبه این نکته توجه کنند که از جملات کوتاه استفاده کنند تا کنجکاوی کودک را به اندازه متن اصلی تحریک کنند.

رعایت یک سری نکات برای نوشتن کتاب کودک بسیار مهم است مترجم کتاب‌های کودک باید سعی کند کودک درونش را بیدار نگه دارد. کودکی کردن در حین ترجمه یکی از مهم ترین اصول ترجمه کتاب کودک است. به بیان دیگر، اگر مترجم خودش محتوا را از دید یک کودک مورد مطالعه قرار ندهد قطعا نخواهد توانست آن را به زبان کودکانه و قابل فهم برگرداند. این نکته کلیدی یکی از دلایل اصلی شکست بسیاری از آثار کتاب کودک ترجمه شده است. کسی که در حوزه تولید محتوا برای کودک فعالیت می‌کند باید توانایی همزبان شدن با کودکان را حتما داشته باشد.

کودکان آینده مملکت را می سازند و کتاب نقش مهمی در زندگی کودکان دارد پس باید برای آن‌ها محتواهایی درست تولید کنیم تا آینده بهتری برای خود بسازیم. ترجمه نادرست و بی‌کیفیت کتاب کودک علاقه مندی به کتاب‌خوانی را در کودکان از بین می‌برد و این خود یکی از خطرات اساسی این حوزه از فعالیت‌های فرهنگی است.

با کلیک بر قسمت لینک شده می توانید بهترین کتاب های ترجمه شده انتشارات تازه ها را ببینید

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

مشاور املاک برای اینکه موفق عمل کند و به بهترین و بیشترین درآمد برسد بهتر است در روش خرید و فروش املاک خود یه تغییراتی ایجاد کند. دیگه مثل گذشته نیست که املاک را در روزنامه آگهی کرده و منتظر ماند تا مشتریان برای خرید یا اجاره  ملک تماس بگیرند. امروزه همه کسب و کارها به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می شوند. بعضی مشاورین املاک همچنان به صورت سنتی و قدیمی کار خود را ادامه می دهند ولی باید بدانند امروزه دیگه مشتریان دنبال روش های سنتی و قدیمی نمی روند و بیشتر کارهای خود را آنلاین انجام می‌دهند و دیگر حوصله گشتن خانه از این املاک به املاک دیگر را ندارند.

 در گذشته برای فروش سریع یه ملک در نیازمندی‌های روزنامه همشهری آگهی ملک را ثبت می کردند که آگهی‌ ‌فردای آن روز انتشار پیدا می کرد. اما الان دیگه مثل گذشته، روزنامه ها تنها رسانه قوی برای آگهی فروش یا اجاره ملک نیست. با گسترش اینترنت مارکتینگ و شبکه‌های مجازی، برای دسترسی به مشتریان می‌توانید فایل ملک خود را به‌صورت رایگان در سایت‌های مرتبط با املاک منتشر کنید. حتی می‌توانید تصاویر و فیلم فایل‌ها را هم برای مشتریان خود قرار دهید. می‌توانید آگهی‌هایی بنویسید که تکراری و کلیشه‌ای نباشد و بسیار متفاوت و جذاب‌تر از آگهی‌های دیگر باشد و به تماس‌های بیشتر منجر شود. با این کار به هدف خود که رسیدن به مشتریان هدف بیشتر است میرسید. 

انواع تبلیغات اینترنتی مسکن

1. تبلیغات گوگل: تبلیغات گوگل به تبلیغاتی گفته می شود که شما به گوگل یا دیگر موتورهای جست‌و‌جو برای تبلیغ محتوایتان در صفحه نتایج موتور جستجو با کلمات کلیدی مرتبطی، هزینه‌ای پرداخت می‌کنید به ازای هر کلیک در کیفیت امتیازی که تبلیغات‌تان کسب کرده به دست می‌آید که این کیفیت امتیاز تبلیغات با ارزیابی ارتباط صفحه‌تان به کلمه کلیدی، تجربه کاربری و نرخ کلیک هم محاسبه می‌شود. این به این معنی ا‌ست که بعضی از سازمان‌ها چون دارای بودجه بیشتری برای تبلیغات هستند، برای هر کلمه ی کلیدی‌ای که می‌خواهند رتبه بالا به دست آورند. محتوای آن‌ها حتما باید سرگرم‌کننده باشد. که یکی از مشهورترین و موثرترین انواع بازاریابی تبلیغات گوگل است.

2. تبلیغات در شبکه های اجتماعی: بیشتر افراد از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، از آنجایی که شبکه‌های اجتماعی همه تلاش می کنند تا از مخاطبین‌شان تا حد ممکن کسب‌ درآمد کنند، بازدید طبیعی در همه زمان‌ها کم است. سریعترین و موثرترین راه برای دست‌یابی به مخاطبی که زمانش را بیشتر صرف شما کند، استفاده از تبلیغات شبکه‌های اجتماعی است. در فضای تبلیغات پولی شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ‌کنندگان فرصت بیشتری برای بهبود کسب و کار خودشان دارند. کسب و کار ها با تعیین هدف خود و نوع تبلیغات می توانند کار خود را شروع کنند و به بیشترین مخاطبان هدف دست پیدا کنند.

3. فیسبوک: کابران زیادی هستند که وقت خود را در فیسبوک می گذرانند این برنامه دارای بیشترین و متعامل ترین کاربران نسبت به دیگر رسانه اجتماعی می باشد. و برای نظارت موثر بر کاربران بهترین ابزارها برای هدف خودشان و مقرون به صرفه ترین تبلیغات را برای تبلیغ کنندگان به وجود آورده اند. بعد از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی اولین گام شما، انتخاب هدف کمپین است تا با توجه به آن بهترسن رسانه را انتخاب کنید.

4. لینکدین: لینکدین نسبت به فیسبوک بازدید کمتری دارد ولی کاربران فعال در آن زیاد است چون افراد حرفه‌ای معمولا اطلاعات حرفه خودشان را آپدیت می‌کنند و دنبال تولید محتوایی در مورد کسب و کارشان در این رسانه ها هستند، لینکدین می تواند بهترین شبکه‌ی اجتماعی برای مشتریان کسب و کار صنعتی باشد. هزینه‌ها در این رسانه نسبت به فیسبوک بالاتر است اما بیشتر مواقع سودی که از تبلیغات در این رسانه به دست می آید می تواند نسبت به هزینه آن بیشتر باشد.

5. اینستاگرام: اینستاگرام کاربران فعال زیادی دارد بیشتر آن ها بین 18 تا 29 سال سن دارند، این رسانه جزو بهترین ها است برای جلب توجه افراد دهه‌شصتی و دهه هفتادی و دهه‌هشتادی. فیسبوک مالک اینستاگرام است ولی در اینستاگرام کاربران و تعاملات بسیار بیشتر است.

6. توییتر: جدیدا توییتر بیشترین کاربران فعالش را از دست داده است، اما هنوز تعدادی کاربر روزانه ی فعال دارد که بیشتر آنها خارج از ایالت متحده آمریکا زندگی می کنند. اگر کسب و کاری بخواهد بازدید بین المللی خودش را توسعه دهد به خصوص در آسیا، اروپا، و جنوب، آمریکا، تبلیغات توییتری بهترین راه برای موفقیت او است.

7. تبلیغات همسان: در این نوع تبلیغات از فرمت‌های بنر و یا تبلیغات متنی استفاده نمی‌شود و تلاش می‌کنند تا اعتماد کاربر را با ارائه راه‌حل‌هایی برای مشکلات آنها بدست آورند. ابزارهای مختلفی برای تبلیغات همسان وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد اما بهترین روش ایجاد وبلاگ است. در وبلاگ خود می توانید در مورد موضوعات مربوط به کسب و کار و محصولاتتان صحبت کنید، اما نباید محتوای تبلیغی جهت تشویق به خرید و سفارش ارائه دهید بلکه فقط موارد مفید و جالب برای کاربران را تولید و منتشر کنید.

8. تبلیغات بنری: یکی از معمول‌ترین نوع تبلیغات اینترنتی، تبلیغات بنری است. سیستم های تبلیغاتی زیادی هستند که در زمینه تبلیغات بنری فعالیت می‌کنند و با عضویت در این سایت‌ها و ثبت بنر و آدرس سایت‌تان می‌توانید شروع به تبلیغات بنری در سایت‌های همکار پربازدی این سایت‌ها نمایید. هزینه تبلیغات بنری معمولا به صورت کلیکی مصاحبه می شود.

9. ایمیل مارکتینگ: این نوع تبلیغات اینترنتی به زمان ایجاد سرویس ایمیل برمی‌گردد، اما در حال حاضر سیستم‌های اختصاصی بازاریابی آنلاین پیشرفت و تغییرات زیادی داشته‌اند. کمپین‌های تبلیغات ایمیلی با کمک ابزارهای ایمیل مارکتینگ خودکارسازی شده‌اند، امروزه با کمک یک سیستم جامع ایمیل مارکتینگ می‌توانید به اهداف تجاری بسیار سودآور رسید. و با استفاده از این روش می توان مشتری های قدیم خود را نگه داشت چون این موضوع از همه چیز مهم تر است.

10. تبلیغات ویدئویی: تولید محتوای ویدئویی می تواند یک منبع سرگرم کننده برای کاربران باشد. استفاده از ویدیو به عنوان یک روش تبلیغاتی ایده ای فوق‌العاده است. یوتیوب بزرگترین پایگاه ویدیویی جهان است که امکان نمایش تبلیغات ویدیویی در ابتدای ویدیوها را به شما می‌دهد. همچنین با ایجاد کانال در یوتیوب می‌توانید به بهبود SEO سایت‌تان نیز کمک کنید. علاوه بر این با به اشتراک‌گذاری ویدیو در یوتیوب و آپارات و دیگر سایت‌های اشتراک ویدیو می‌توانید بیشترین کاربر را به سمت سایت خود جذب کنید.

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین دغدغه های سفر به طبیعت خصوصا مناطق ییلاقی و کویریT داشتن فضایی برای استراحت میباشد. کانکس توریستی و گردشگری راه حل این مشکل بود که بعنوان سازه ای پیش ساخته ابرای اقامت گردشگران مورد استفاده قرار گرفت. 

 

کانکس توریستی و گردشگری 

این سازه جز کانکس های چرخدار میباشد که در ابعاد ۱۰ تا ۱۵ متر مربع، مانند یک اتاق مورد استفاده قرار می گیرد. کانکس توریستی دو نوع کلی دارد:  

 

  • کانکس توریستی بسیار ساده

این کانکس ها بسیار ساده و معمولا فاقد هرگونه تجهیزات داخلی هستند، و بصورت گروهی بعنوان انبار آذوقه از آنها استفاده می شود.

  • کانکس توریستی سفارشی

این کانکس ها با امکانات داخلی نظیر تخت خواب های تاشو ، آشپزخانه ، منبع ذخیره آب و سرویس بهداشتی برای استفاده های خصوصی هستند که بصورت یک کانکس سفارشی ساخته میشوند.

کاربرد کانکس توریستی و گردشگری

در هنگام سفر خصوصا طبیعت گردی، با مواردی مانند سرما یا گرمای هوا، وجود جانوران جنگلی، مکانی برای استراحت و یا صرف غذا روبرو هستید و همچنین باید وسایلی را با خود حمل کنید که اغلب وزن زیادی دارند و در کوله پشتی جا نمیگیرند.

با تهیه یک کانکس توریستی شما یک فضای امن برای استراحت خواهید داشت و وسایلی مانند آب آشامیدنی برای چند روز، مواد غذایی کافی ، و دیگر تجهیزات را نیز میتوانید براحتی همراه خود داشته باشید.

از این کانکس های مسافرتی میتوان برای استقرار در محـل هــای مختلف درون شـهـری و بـــرون شـهـــری ، فـضـاهای سبـز و زیستگاه حیات وحش ، کـوهستـان هـا و جـنگـل هــا ، و مـکـان هـای گردشگری و تـاریـخــی استفاده نمود.

 

بخاطر داشته باشید که اگر قصد شما جابجایی و حمل زیاد در سطح شهر و یا جاده ها و اتوبان های بین شهری و محورهای پرتردد است، باید اقدام به اخذ مجوز از اداره راهنمایی و رانندگی و سازمان جهانگردی و توریستی نمائید. 
اگر میخواهید که کانکس را از شهری به شهر دیگر حمل کنید، چرخ های کانکس را باز کرده و آن را روی تریلی گذاشته و سپس انتقال بدهید. 

 

ویژگی ها و امکانات کانکس توریستی و گردشگری

  1. مجهز بودن به محورهای چرخدار با وزن و ابعاد مناسب
  2. استفاده بهینه از فضای موجود
  3. تجهیز بخش های داخلی به تجهیزات ضروری سفر
  4. امنیت سازه 
  5. داشتن درب و پنجره هایی با حفاظ آهنی و حفاظ های توری 
     

    کانکس توریستی و گردشگری اسکان سپهر  

    این کانکس ها با ضخامت و اندازه ای مناسب با پوشش کاملا ضد زنگ ساخته شده اند. پوشش خارجی از پانل های گالوانیزه، پوشش داخلی از ورق های upvc با مزیت مقاومت در برابر رطوبت و حشرات، پوشش بیرونی سقف با ضخامت استاندارد و عایق بندی کامل، پوشش کف از ساندویچ پانل های پلی پورتان، تاسیسات برقی و ارتباطات مخابراتی، لوله کشی و فاضلاب در صورت نیاز مشتری، سیستم گرمایش و سرمایش، کابینت و سینک ظرفشویی و … از جمله امکاناتی است که گروه تولیدی اسکان سپهر برای کانکس شما در نظر میگیرد.

 

قیمت کانکس توریستی و گردشگری 

قیمت این سازه متناسب با اندازه و نوع امکاناتی که در آن تعبیه میشود، و نیاز مشتری تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت کانکس مسافرتی می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

پروسه پیداکردن خانه جدید یا تمدید قرارداد و ... برای همه ی افراد یک موضوع خیلی نفرت‌انگیز و وقت‌گیر به حساب می آید که روزها و ساعت‌ها باید کار و زندگی‌شان را ول کنند و از این بنگاه به آن بنگاه دنبال خانه بگردند و آخر شب هم ممکن است خانه ای پیدا نکنند و دوباره سر جای اولشان برگردند. این پروسه حداقل دو یا سه هفته طول می‌کشید تا شاید بتوانند خانه مورد نظرشان را پیدا کنند و وارد مرحله بعدی یعنی سروکله زدن با صاحب‌خانه و باقی داستان‌ها می شوند. مشاورین املاک میتوانند با راه‌اندازی یک سایت، پیج اینستاگرام و استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه هم در هزینه‌هاشان صرفه‌جویی کنند هم مشتری‌های خیلی بیشتری پیدا می‌کنند و هم راحت تر به کارهایشان می رسند.

امروزه که دیگه همه‌چیز اینترنتی شده و خیلی از مردم خریدهای شخصیشان هم از این طریق انجام می دهند یعنی اینکه دیگه مردم حوصله چرخیدن در خیابان‌های مختلف و سر زدن با مغازه ها به خصوص املاک را ندارند مگه اینکه مجبور بشوند از طرفی دیگر سرعت پیشرفت تکنولوژی آن‌قدر زیاد شده است که هر کسب و کاری که تبلیغات اینترنتی نداشته باشد یا در صفحات اینترنت اثری ازش نباشد به زودی از چرخه کسب و کار حذف خواهد شد.

طراحی یک وبسایت برای بنگاه‌های مشاور املاک مزایای زیادی دارد برگه‌های کوچکی که بنگاه‌ها در آن اطلاعاتی مثل متراژ خانه، رهن، اجازه، محدوده آدرس، طبقه و واحد را روی آن می‌نویسند و پشت شیشه می چسبانند را می توانند به‌علاوه عکس‌های نمای داخلی و بیرونی ساختمان وارد سایت خود کرده و به جای اینکه فقط چند نفری که از جلوی مغازه رد می‌شوند آن را ببینند در معرض دید صدها هزار یا حتی چند میلیون مخاطب به‌دنبال خانه بگذارند دیگر لازم نیست اطلاعات املاک را داخل دفتر های بزرگ بنویسید به‌راحتی و با چند لیک همه‌چیز را می توانید وارد سایتتان کنید. این کار علاوه‌بر اینکه کار شما را راحت‌تر می‌کند و مخاطبان هدف زیادی را هم جذب می‌کند و به کاربران کمک می‌کند که بدون مراجعه پی در پی به بنگاه ها در خانه خودشان سایت شما را باز کنند و هر چیزی را که به دنبال آن هستند جستجو و پیدا کنند.

همچنین شما می‌توانید بخشی از سایتتان را به فروشندگان یا اجاره‌دهندگان املاک اختصاص دهید تا بتوانند مشخصات و قیمت ملکشان را در سایت شما ثبت کنند و با نظارت شما آن را اجاره داده یا بفروشند و شما هم حق کمیسیون خودتان را هر طور که می خواهید دریافت کنید.

تبلیغات گوگل می تواند به شما و بازدی سایتتان کمک بسیاری کند روش کار این تبلیغات که به آن گوگل ادز هم می‌گویند به این صورت است که شما مقداری پول به گوگل می‌دهید تا ترتیبی دهد تا مخاطبانی که یک سری کلمات کلیدی نزدیک به کسب و کار شما را جستجو می‌کنند در همان نتایج اولیه وبسایت شما را ببینند و وارد آن شوند. این تبلیغات می تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای روی افزایش ورودی‌های سایتتان داشته باشد.

فعالیت در شبکه های مجازی و اپلیکیشن های پرمخاطب آن می توانید از این ظرفیت فوقالعاده برای پیشرفت کسب و کارتان استفاده کنید و یک پیج اینستاگرامی بسازید که امروزه کاربران زیادی در آن فعالیت دارند ابتدا یک صفحه اینستاگرامی بسازید بعد آن را به حالت بیزینس در بیارید و برای خودتان موضوعاتی مشخص کنید و درباره آن‌ها پست‌هایی با عکس‌های باکیفیت و متن‌های جذاب بنویسید. و می‌توانید در پست‌ها اطلاعاتی راجع به خرید خانه در مناطق مختلف، موارد فروشی، اجاره‌ای و ... با مخاطبان‌تان به اشتراک بگذارید.

با استفاده از سامانه ملی‌پیامک می توانید با استفاده از آن روی نقشه به ساکنین یک منطقه خاص پیامک ارسال کنید و از این طریق مشتری‌های جدیدی را جذب کنید. برای شروع بهتر است که لینک وبسایت‌تان را در متن پیامک قرار دهید و از مخاطبان بخواهید که برای مشاهده موارد بیشتر یا خاص تر وارد وب‌سایت‌تان شوند. البته درصد ورود افراد به سایتتان تا حد زیادی به نحوه نگارش متن پیامک بستگی دارد.

همچنین از طریق سامانه پیامکی می‌توانید قرار ملاقات‌ها و یک سری رویدادها را به مشتری یادآوری کنید و به مشتریانی که پایان قراردادشان نزدیک است، پیام کوتاهی ارسال کنید و ضمن یادآوری این موضوع پیشنهادات ویژه‌ای مثل یک خانه جدید با شرایط مناسب را هم ارائه کنید. 

امروزه کاربران اینترنت از گوشی های موبایل خود برای فعالیت های آنلاین استفاده می کنند. پس این موضوع بسیار مهم است که وب سایت شما با گوشی های موبایل سازگار باشد که در اصطلاح مى گویند سایتتان باید واکنش گرا باشد. حتی بهتر از آن، این است که ایجاد برنامه ی کاربردی یا همان اپلیکیشن هاى ویژه را برای گوشی های موبایل مد نظر قرار دهید که مشتریان هدف بتوانند از آن به منظور مرور و بررسی فایلهایتان استفاده کنند.

  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

مواد اولیه بکار رفته در کانکس یا به عبارتی مصالح مورد نیاز جهت ساختن کانکس میباشد .
این مواد همان مصالح و قطعاتی مانند درب و پنجره هستند که برای تولید هر ساخت کانکس بوده که مجموع ترکیب آنها با یکدیگر باعث تولید و  تشکیل آنها  میشود .

این مواد اولیه دارای تنوع های بسیار زیادی بوده که هرکدام ویژگی های خود را داشته اند . کانکس ها مزایا و معایب بسیاری دارند که باعث میشود بنا به شرایط ما از زمان شروع ساخت نوع مصالح مورد نیازمان که از هر لحاظی با نیاز ما متناسب بوده را انتخاب کنیم و به دلیل مجموع هزینه ها و قیمت کلی ساخت و جمع کلی مواد اولیه بکار رفته در آن را تشکیل می دهد.

این انتخاب باید متناسب با عملکرد و بودجه خریدار باشد ، از این رو دسته بندی بر اساس گونه های پر کاربرد و روش های متداول طبق مواد اولیه کانکس ها صورت گرفته است.

مواد اولیه بکار رفته در کانکس چیست :

برای بسیاری از طرفداران کانکس مواد اولیه ساخت آن بسیار مهم است و این نکته نیز باعث شده است که بسیاری از لوازم ساخت آنها تولید داخلی کشور بوده و همین عامل سبب شده است قیمت کانکس های تولید شده در کشور نسبت به مشابه ی خارجی آنها ارزان تر باشد .
برای توضیح مواد اولیه می توان به موارد زیر اشاره کرد : ساندویچ پانل های استفاده شده در ساخت کانکس از نوع پلی اورتان با دانسیته ی ۴۰ می باشد . که توسط دو عدد ورق از جنس آلوزینک به ضخامت ۰٫۵ میلیمتر احاطه شده است . این پانل ها بصورت نر و مادگی در یکدیگر چفت شده و سقف و یا بدنه ی کانکس را تشکیل می دهند .

کانکس باید از نما و جلوه ی زیبایی برخوردار باشد به همین علت مواد اولیه در ساخت کانکس برای نمای خارجی و داخلی کانکس نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است . در نمای خارجی کانکس از نماهای کامپوزیت خارجی و نمای داخلی کانکس از ساخته شده است که مواد اولیه به کار رفته درساخت آن دوام بیشتری دارد

معمولاً کانکس های ساخته شده با یک عدد درب و دو عدد پنجره تحویل مشتری می شوند که هم می توان از پنجره های آلومینیومی و هم پنجره های پی وی سی بهره برد . ولی بهتر است درب از جنس آلومینیوم انتخاب شود .
بهتر است کف کانکس های ساندویچ پانل با کف سرامیک تحویل داده شود ولی کف با تخته های چند لایه ی ضد آب بیشتر مرسوم است .
سیم کشی ، لوله کشی و نصب تجهیزات در انواع کانکس های تولیدی یکسان بوده و تمام لوازم مصرفی از مواد اولیه با کیفیت عالی خریداری می شوند و معمولاً بصورت روکار استفاده می شوند .

بیشتر مواد اولیه در نمونه های عمومی آن مشابه هم است ولی در برخی از سازه ها مانند کانکس ویلایی مواد اولیه ساخت کانکس قدری متفاوت می شود .


گروه صنعتی اسکان سپهر طراح و سازنده ی انواع کانکس ، کانتینر و خانه های پیش ساخته در تهران می باشد . این شرکت صنعتی در طول سالهای فعالیت خود توانسته است صدها پروژه ی عمرانی را تجهیز نماید . این شرکت هر ساله با توجه به توانایی های تولیدی خود از صاحب نظران این حرفه برای بهتر شدن طراحی سازه ها و تولید خود یاری خواسته و در این سالها توانسته است همگام با تکنولوژی روز این صنعت حرکت کند .


مواد اولیه در ساخت کانکس چیست؟

مواد سازنده و مواد اولیه که در آن به کار می رود با توجه به نوع استفاده از کانکس ها متفاوت است.
عموما برای یک کانکس از ورق های گالوانیزه و یا ورق های آلمینیوم استفاده می کنند و با توجه به مقاومت ورق های گالوانیزه در بیشتر کانکس ها از این نوع ورق استفاده میشود.
در کانکس هایی که زیبایی در آنها معیار مهمی است و نمای آن ها باید کاملا در خور مکان مورد استفاده باشد، از نماهای کامپوزیت خارجی و حتی در داخل از نمای های و استفاده می گردد.

مواد اولیه ساخت یک کانکس را می توان نام برد :

  1. ساندویچ پانل
  2. ورق گالوانیزه
  3. ورق آلومینیوم
  4. نمای کامپوزیت
  5. PVC
  6. MDF
  7. استفاده از مواد اولیه سبک و قابل حمل
  8. اسکلت بندی از آهن و مقاوم در برابربلایای طبیعی
  9. جوشکاری اسکلت کانکس و درب و پنجره ها و …
  10. مواد اولیه در ساخت کانکس
  • parisa021 021
  • ۰
  • ۰

برای اینکه بخواهیم کسب وکار خود را رونق دهیم می توانیم از راه ها و روش های متفاوت زیادی استفاده کنیم که یکی از مهم ترین روش ها تبلیغات است. آگهی های تبلغاتی که می توانیم در زمینه کسب و کار خود منتشر کنیم می تواند میزان مشتریان و مخاطبین را افزایش دهد. حتی نوشتن متن آگهی تبلیغات نقش مهمی در بدست آوردن مخاطبین و مشتریان دارد و هر چه این آگهی تبلیغاتی جذاب تر باشد مخاطبان بیشتری را هم جذب خواهد کرد که می تواند بر سئو و بهینه سازی وب سایت هم تاثیر گذار باشد. 

وقتی که شما در آگهی تبلیغاتی خود به تبلیغ محصولات و خدمات خود در قالب نوشته و خبر می پردازید تبلیغات آگهی بصورت خبری را انجام داده اید تا بتوانید اطلاعات کافی را در اختیار مخاطبین خود در زمینه خدمات و محصولاتی که دارید قرار دهید. با این سبک از تبلیغات رتبه و جایگاه مناسبی در گوگل به دست بیاورید که هدف هر شرکتی است و با معرفی محصول و برند خود می توانید سئو وب سایت خود را بهبود بدهید. باید توجه کنیم که متن آگهی ما چگونه باشد که مخاطبین را بیشتر جذب کند و چه عنوان ها و مواردی میتواند برای آن ها جذاب تر باشد. با در نظر گرفتن نیاز کاربران و مخاطبین وب سایت می توانید به راحتی متن ها و محتواهایی را منتشر کنید که به آنها برای رسیدن به هدف و محصول مورد نیازشان بیشتر کمک کنیم و بتوانیم نیاز آنها را برطرف کنیم.

اصول نوشتن متن آگهی تبلیغاتی جذاب

1. داشتن تیتر جذاب: در نوشتن متن آگهی تبلیغ نکته مهم و اصلی انتخاب تیتر یا عنوان اصلی مناسب است و باید به گونه ای باشد که برای مخاطب جذاب باشد و او را تشویق کند که سایت یا محصولات شما را دنبال کند. اما برای نوشتن و انتخاب تیتر اصلی باید به چند نکته توجه کرد: تیتر انتخابی باید در خواننده انگیزه ایجاد کند، از کلمات اعجاز آمیز استفاده کنید، در تیتر اصلی حتما باید سع کنید که به محصولات و خدماتتان اشاره کنید، باعث کنجکاوی خواننده شوید و از افعال منفی استفاده نکنید.. 

2. دقت در نحوه نوشتن و نگارش متن: باید سعی کنید در نوشتن متن آگهی از حاشیه خودداری کنید و از ابتدا درباره موضوع اصلی توضیح دهید. در متن آگهی کلی گویی نکنید و سعی کنید حرفایتان را با دلیل و مدرک بیان کنید و حتما باید لحن نوشتاری شما دوستانه باشد تا خوانند تشویق شود متن را کامل مطالعه کند. بهتر است در همان ابتدای کار انگیزه ای را در خواننده به وجود بیاورید تا اگر متن تبلیغاتی طولانی هم بود خواننده باز هم آن را به طور کامل مطالعه کند. متن آگهی تبلیغاتی خود را ساده و روان بنویسید و سعی کنید از لحاظ نگارشی و دستور زبانی مشکلی نداشته باشد. در متن خود از تعریف ها و توضیحات بیهوده بپرهیزید و سعی کنید متن کاملا جامع و مفید باشد.

3. جاذبه احساسی در متن: از ترفند احساسات در تبلیغات استفاده کنید و تلاش کنید با تحریک کردم حس مشتریان بر قلب آن ها تاثیر گذاشته و به سمت خود جذب کنید.

4. هر متن برای یک موضوع: یک متن جذاب تبلیغاتی بنویسید که فقط به یک موضوع خاص اشاره دارد جایی برای اشاره به ده ها موضوع و ده ها مخاطب ندارید چون اینکار باعث شکست شما در تبلیغاتتان می شود. پس مشخص کنید که متن را برای چه مخاطبانی می نویسید.

5. به این موضوع توجه داشته باشید که با نوشتن متن آگهی تبلیغاتی نباید خواننده را سرگرم کنید بلکه هدف شما فقط باید معرفی درست و دقیق محصول و ارائه اطلاعات برای جذب بیشترین خواننده باشد.

6. یکی از راه های جذب مشتری از طریق متن  آگهی نصیحت کردن مخاطب با ارائه یک نوع خدمت یا محصول است. این نوع تبلیغات درصد بیشتری مخاطب را نسبت به تبلیغات دیگر که فقط جهت اطلاع رسانی هستند جذب می کند و مدت زمان طولاتی‌تری در ذهن خواننده باقی می ماند.

7. در نوشتن متن آگهی آن را با نقاط قوت کسب و کار خود برای فروش بیشتر شروع کنید. چند پاراگراف اول برای متن تبلیغات بسیار مهم است از این چند خط برای جذب مشتری استفاده کنید. جوری بنویسید که مشتری ویژگی های مهم کالا یا خدمات را کامل درک کند و او را برای خرید جذب کند.

هدف خود را به صورت شفاف و مستقیم در متن تبلیغاتی بیان کنید وقتی خواسته و هدف شما از نوشتن متن آگهی شفاف و روشن باشد استفاده از بهترین کلمات برایتان آسون تر می شود و ذهنیت شما حول هدف و منظور اصلی‌تان خواهد چرخید و راحت‌تر می‌توانید با کلمات ارتباط برقرار کنید و آن را برای مشتریانتان بیان کنید. بعد از تمام شدن نوشتن متن تبلیغاتی مجدد به ابتدای متن بروید و تمامی موارد اضافه را حذف کنید. حروفی مثل «که»، «واقعاً»، «حقیقتاً»، «بسیار زیاد» و.... . اینجوری متنی شیواتر و خواندنی‌تر را می توانید ارائه دهید.

حتما به این نکته توجه کنید که لازم است متنی را که نوشته اید چند بار چک کنید و هر بار متنتان را زیباتر کنید. باید ببینید چه کارهایی می‌توانید انجام دهید تا زیباترین متنی را که پاسخگوی نیازهای مخاطبان شما است بنویسید و بیشترین مشتریان را جذب کنید. همه‌ی افراد از اینکه چیزی را از دست بدهند می ترسند حتی اگر اون چیز خیلی پیش‌پاافتاده باشد اگر در تبیغات خود بگویید 10 نفر اول تخفیف بیشتری دارند یا به صورت رایگان می توانند خریداری کنند برای‌شان جذاب‌تر می‌شود و سریع تر اقدام به خرید می کنند. 

متن های تبلیغاتی زیبا، نقش بسیار مهمی در کمک به مغز برای تصمیم‌گیری در مورد جذب مشتری و فروش محصولات دارند. متغیرهای فراوانی وجود دارد ولی در میان آنها موردی هست که تاثیر آن بارها و بارها اثبات شده است متن های تبلیغاتی زیبا و جذاب، فروش را افزایش می‌دهند و فقط همین عبارت‌ها هستند که این قدرت را دارند که روی مشتری تاثیر بگذرانند و آن ها را مجبور به خرید کنند. متن های تبلیغاتی زیبا برای جذب مشتری باید با ظرافت و دقت خاصی نوشته شوند پس اگر می خواهید در کسب و کارتان موفق شوید بهتر است متن تبلیغاتی تاثیرگذار روی مشتریان تان را پیدا کنید بنویسید.

  • parisa021 021